Wintertesten

Zet een belofte op een Honda en je breekt ,m langzaam tot de grond toe af. Ooit was HRC de gouden graal
Nu is het de afdanker voor en van mislukt talent
Zou Honda gewoon te veel focussen op die rare belgische nederlander op 4 wielen?
 
Kan ook gewoon weer een draai maken hoor, als je als talent ( laten we zeggen aldeguer) voor 2024 een zitje had gekregen naast een ervaren rijder ( zarco, marini, pol espargaro ) en dan de tijd krijgt om alles te leren terijl de fabriek zorgt dat je fiets steeds weer beter mee kan... dan kan je over 4 jaar gewoon wk zijn.

Al verwacht ik dat Ducati de voorsprong niet heel snel meer zal laten glippen maar het is allemaal afwachten ( ook met de nieuwe regels in de toekomst )
 
Gigi wil de verwachtingen van Marc de nek om draaien...Pecco is volgens mij de lieveling van Ducati en MalleMarkie gaat daar volgend jaar een beste knuppel door het hoenderhok gooien *O*

(En nee, ik ben niet eens MM93 fan, maar een grandioze comeback moedig ik graag aan)
Ik ben geen fan van MM ....maar heb diep respect voor zijn doorzettingsvermogen....heb wel een cap van MM want dat geeft toch wel de nodige luxe hier in Spanje....zoals geef die Señor uit Olanda van mij een Serveza 🍺🍺
 
Ik ben geen fan van MM ....maar heb diep respect voor zijn doorzettingsvermogen....heb wel een cap van MM want dat geeft toch wel de nodige luxe hier in Spanje....zoals geef die Señor uit Olanda van mij een Serveza 🍺🍺
Jii bent gewoon een gratis biersupporter
 
helm swap Marc Marquez ~ Jorge Martin in Valencia. :}
PSX_20231201_162855.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan