Nog mensen die vrijdag naar de vliegbasis gaan?
Ok dan, voor de Riel-insiders; ik heb altijd in het Leike gewoond bij paps en mams, natuurlijk op de PiusX gezeten, daarna de havo op het Mill Hill. Ben nu chauffeur in Chaam (was, lang verhaal). Rijd nu een GPZ 1100 en voorheen een zzr 600 die ik vakkundig heb gedecimeerd.
(Afbeelding)
hmmm het Leike, daar heb ik altijd om de hoek gewoond (de Vonderwei). Maar wie ben jij dan?? Peter misschien......of toch Paul en een zus die Sandra heet!?
Daar bedoel jij zeker Peter Maas mee?? Maar dat ben ik niet, ik heb op de hoek van het Leike en de Vonderstraat gewoond, van Jaansuh. Roodharig tuig.
Ik wou zaterdag gaan,je hebt tog over Rijen?
idd, tot hij onder mijn reet vandaan roestte........
Moet zelf bij jou toch echt effe denken, woonde jij naast Spijkers??
Hee, Alphenees, jij hebt het over drempels in Riel en rara wat zie je in de achtergrond op de foto van mijn zzr??????? Zag net je e-mail adres bij je gegevens, is dat je voornaam?? Heb jij toevallig ook 's zomers bij Arnoud Hoefmans in Alphen gewerkt? Voor zover dat werk was..... Wat een k*tzooi, ben blij het maar 2 dagen gedaan te hebben.
Zijn dat allemaal voertuigen van jou geweest op je site???? Behoorlijk lijstje, en ondanks dat ik toch echt maar 50 meter verder woonde kan ik alleen die Ascona me nog voor de geest halen....
Waar woon je tegenwoordig in Tilburg? De Sjeeshof?
Check..Tilburg hiero. In de Reeshof (S-buurt) woon ik samen met mijn vrouwtje Miss Goalie.
Hee Ik kom ook uit de S-buurt, keb je nog nooit gezien.
Hier een pic van mijn fiets, natuurlijk net forum stickers.
Op mijn auto heb ik de sticker ook zitten, daar heb ik al wel reactie op gehad (bij verkeerslichten enzo.)
(Afbeelding)
Ik zoek motormaatje(s) uit tilburg en omgeving om soms mee te gaan rijden.
Als je interesse hebt kun je hier reageren, mij mailen of op msn toevoegen.