Wie rijd er rond in Tilburg en omgeving?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hee hier nog 1 uit Tilburg, Ik woon in de Racehof en kom ook wel eens op de Spinder.
.
En natuurlijk heb ik een MF-sticker.
full

Zo weinig mensen uit regio Tilburg hier??

Zo weinig mensen uit regio Tilburg hier??

Genoeg MF-ers in Tilburg, alleen nog niet iedereen heeft dit topic ontdekt. Maar het is inderdaad wel verdacht stil hier.

Romy, mede-Reeshof'er?

Yep mede-Reeshof'er. Kom uit de H-buurt lekker centraal.

Genoeg MF-ers in Tilburg, alleen nog niet iedereen heeft dit topic ontdekt. Maar het is inderdaad wel verdacht stil hier.

Romy, mede-Reeshof'er?

Wie zwaait er dan naar mij???

Planeten buurt Tilburg West ;) ( Twee-Steden )

full

ik rijd ook in Tilburg en met MF sticker, ben ook regelmatig te vinden op de Spinder

8-)

Mij zie je maandagmiddag ook weer in Tilburg rijden. Eventjes naar ziekenhuis voor controle daarna nog enkele boodschappen doen.

Hee m'n broer komt ook uit de M-buurt en rijdt met een nieuwe zilvergrijze RSV-R 1000 (voorheen had ie een ZX9-R), zonder mf sticker overigens.
.
Aha, en wij uit de M-buurt. We zullen wel eens zwaaien dan! :)

Hee jongens, het zonnetje schijnt. Is tijd voor een rondje! Eerst ff een bakkie doen bij de buren en dan zal ik m'n pakkie ook maar eens aan trekken.

Hee jongens, het zonnetje schijnt. Is tijd voor een rondje! Eerst ff een bakkie doen bij de buren en dan zal ik m'n pakkie ook maar eens aan trekken.
Nee, moest veel doen vandaag met de family... Maar nog 3 dagen werken en dan lekker lang week-end, plus ben ik thuis klaar ( nieuwe betonnen vloer :( ) kan ik ook eens ff lekker gaan rijden als ik zin heb :)

Te weinig tijd gehad op internet. Veel gereden afgelopen dagen. 't Weekend nog even een stukje België in geweest ...begaf ons navigatiesysteem het ineens 'in the middle of nowehere' (accu'tje leeg).

Ik ben helaas volop bezig met mijn huiskamer te verbouwen, het tegelen is bijna klaar, als alles goed is het weekend weer online :-)

P.s Shaggy rijdt nu weer zonder kuip rond :-) nu nog wat spulletjes en ik kan gaan bouwen :-)

Zadel unit, USD vork en gsx-r/f 1100 blok :9~ Dan komt alles goed hehe

hé, na de topics baars een spinder nog 1 voor regio tilburg.
ik zal deze maar eens in de gaten gaan houden dan.

ikzelf kom uit waalwijk en rij dagelijks mijn woon-werk verkeer naar eindhoven
via tilburg met een zilver/gele thundercat met mf-sticker

Ben van Breda,,kunnen we altijd effe scheuren of niet???

But don'n waste my'n time,,or call my'n lawer,,
Scare Faceeeeee.....

gsx600f.jpg

ik heb hetzelfde type, alleen rood met paarsachtige stikkers en zwaar beschadigd. hij staat nu te wachten op een nieuwe ketting. als het goed is komt dat dit weekend.

ik rijd veel rond in tilburg, heb een kamer vlakbij korvel, waar ik de halve week woon, meestal het weekend. mijn moeder ligt nu in de hazelaar, dus ik rijd vaak langs de grote rotonde.

heb verder een groene zx-9, die momenteel staat te wachten op klepstelplaatjes. als het goed is komen deze ook dit weekend, dus zal het druk hebben

nu rijd ik ff tijdelijk op een virago.

heb geen mf stikker, ben al zo berucht, zonder dat ze me hier nog vinden :P

Heb in Tilburg gewoond, maar nu al zo'n 20 jaar in Breda. Ik kom nog regelmatig in Tilburg om te sporten en om mijn Pa en zussen op te zoeken. Sporten in Noord en mijn Pa en zussen in het Centrum en in Berkel-Enschot.

@tvleent. He Tom is er dit jaar nog een open dag bij Amarant en zoeken ze nog motorrijders ?

Greetzzz.

full

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan