Wie rijd er rond in Tilburg en omgeving?

Status
Niet open voor verdere reacties.
hmmm het Leike, daar heb ik altijd om de hoek gewoond (de Vonderwei). Maar wie ben jij dan?? Peter misschien......
Ok dan, voor de Riel-insiders; ik heb altijd in het Leike gewoond bij paps en mams, natuurlijk op de PiusX gezeten, daarna de havo op het Mill Hill. Ben nu chauffeur in Chaam (was, lang verhaal). Rijd nu een GPZ 1100 en voorheen een zzr 600 die ik vakkundig heb gedecimeerd.
(Afbeelding)

Daar bedoel jij zeker Peter Maas mee?? Maar dat ben ik niet, ik heb op de hoek van het Leike en de Vonderstraat gewoond, van Jaansuh. Roodharig tuig.

D8 later al zoiets jah.
.
Je hebt ook een tijdje zo'n c-kadett coupe gehad toch.....
Daar bedoel jij zeker Peter Maas mee?? Maar dat ben ik niet, ik heb op de hoek van het Leike en de Vonderstraat gewoond, van Jaansuh. Roodharig tuig.

idd, tot hij onder mijn reet vandaan roestte........
Moet zelf bij jou toch echt effe denken, woonde jij naast Spijkers??

Vandaag stond er wel een klein beetje file zeg maar richting vliegbasis..
14 km vanaf Galder en 11 vanaf Goirle op het hoogtepunt vanmorgen geloof ik, is de moeite. Maar wel logisch natuurlijk, nu kan iedereen live zien waar zijn/haar belastingcenten naar toe gaan!

Potje knie'en na Rij'en?
Wie durft met deze gekke rond te rijden?

Evel jouw antwoordt ken ik al,gekken gaan met gekken om tog?

Heheeeeeee :9

klopt, kijk maar eens op m'n website daar staan ook de auto's op die ik gehad heb dan zul je het wel herkennen denk ik.
idd, tot hij onder mijn reet vandaan roestte........
Moet zelf bij jou toch echt effe denken, woonde jij naast Spijkers??

Hmmm zie hier ook hoefmans staan, heb hier ook een paar seizoenen gewerkt...
Hee, Alphenees, jij hebt het over drempels in Riel en rara wat zie je in de achtergrond op de foto van mijn zzr??????? Zag net je e-mail adres bij je gegevens, is dat je voornaam?? Heb jij toevallig ook 's zomers bij Arnoud Hoefmans in Alphen gewerkt? Voor zover dat werk was..... Wat een k*tzooi, ben blij het maar 2 dagen gedaan te hebben.

Zijn dat allemaal voertuigen van jou geweest op je site???? Behoorlijk lijstje, en ondanks dat ik toch echt maar 50 meter verder woonde kan ik alleen die Ascona me nog voor de geest halen....

yep die heb ik allemaal gehad. Ben eindelijk verstandig geworden en heb voor eem japanner gekozen :Y *O*
Zijn dat allemaal voertuigen van jou geweest op je site???? Behoorlijk lijstje, en ondanks dat ik toch echt maar 50 meter verder woonde kan ik alleen die Ascona me nog voor de geest halen....

Zoutplekken weer....
Wat een baggerweer om motor te rijden zeg, lekker man, al die wannebe's op de weg vandaag, begrijp daar niks van, heel het jaar zie je ze niet en als het te warm is halen ze 'm van stal.

Vandaag trouwens gelachen in Riel, onze bijzonder slimme buurman had het slimme plan gevat om na 3 dagen 30 graden onkruid te gaan wieden......... met de brander. Ging 10 minuten goed en toen stonden zijn coniferen (zal wel fout zijn gespeld) in de hens!!! Sensatie in Riel!!!!!!!!!!

Check..Tilburg hiero. In de Reeshof (S-buurt) woon ik samen met mijn vrouwtje Miss Goalie.

Hee Ik kom ook uit de S-buurt, keb je nog nooit gezien.
Hier een pic van mijn fiets, natuurlijk net forum stickers.
Op mijn auto heb ik de sticker ook zitten, daar heb ik al wel reactie op gehad (bij verkeerslichten enzo.)

81aa8851.jpg

Hee Ik kom ook uit de S-buurt, keb je nog nooit gezien.
Hier een pic van mijn fiets, natuurlijk net forum stickers.
Op mijn auto heb ik de sticker ook zitten, daar heb ik al wel reactie op gehad (bij verkeerslichten enzo.)

(Afbeelding)

Nou is de S-buurt intussen al een heel respectabel buurtje geworden, toch? Wij wonen parallel aan het spoor. Daar waar ze momenteel aan het bouwen zijn. Als je door die straat rijdt zie je geregeld een VTR voor de deur staan. Of een zwarte SZR dus. Of een (nu nog) donkergroene Land Rover (is ook van ons... :9~ ). Bij de buren kun je geregeld een zwarte ZZR spotten met stickert. Dat is...heel toepasselijk...Buuf :)

Maar idd apart dat ik jou nog nooit gezien heb. 'k Zou zeggen...rij eens wat vaker bij ons door de straat. Ik zal dan wel :W als ik je zie.

eerst opzettelijk bij elkaar door de straat gaan rijden en dan in het topic "MF'er gespot, meld het hier" gaan zeggen dat je iemand hebt gezien, zou mooi zijn

Ik zoek motormaatje(s) uit tilburg en omgeving om soms mee te gaan rijden.
Als je interesse hebt kun je hier reageren, mij mailen of op msn toevoegen.

Nee idd maar daar ben ik meestal alleen in het weekend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan