Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Wie rijd er rond in Tilburg en omgeving?

Status
Niet open voor verdere reacties.
He mensen,

Ook ik kom uit de buurt van Tilburg, het mooie Goirle namelijk. Ik rij geregeld door tilburg en omstreken dus je zult me nog wel een keer tegen komen!

Me fietsje:

He mensen,

Ook ik kom uit de buurt van Tilburg, het mooie Goirle namelijk. Ik rij geregeld door tilburg en omstreken dus je zult me nog wel een keer tegen komen!

Hoop ik van wel,tenminste als ik je maar op twee wielen ziet voorbijgaan,
Hehheeheeeee

Hoi,

ik kom niet uit Tilburg, maar uit Bladel. (eerder uit Oisterwijk, dus veel in omgeving Tilburg rondgereden)
Maar ben er iedere dag te vinden ivm werk dus zal er zeker nog regelmatig te zien zijn.
Had een XZ550, maar een 2 maanden geleden een XJ600 Div uit '92 gekocht en inmiddels er alweer 3000km op zitten.
Merendeel woon-werk en dat is toch ruim 60 km per dag.
Ben nog op zoek naar de MF stickers, maar na verhuizing kwijtgeraakt.
Zoals je ziet een jongedame bij ons, dus altijd zomaar effe gaan rijden zit er niet in.
Maar mocht het er een keer van komen,dan wil ik vast wel een keer mee afspreken.

Bijlage: motors.jpg

Laatst bewerkt:
Iemand zin/tijd om vandaag nog te gaan rijden?

ja, ik ga naar de vliegbasis gilze-rijen. Heb er vrij voor genomen.
Wie gaan er dan nog meer uit tilburg. houdoe

Hier een voormalig inwoner van Riel, tegenwoordig Breda. Tja, Riel, is het nou Tilburg? is het nou Goirle?? Of is het gewoon een k*t-gehucht???
Voorheen reed ik een ZZR600 (Nun hele mooie rooie), helaas geprakt, tegenwoordig GPZ1100, ook mooi!!

Hier een voormalig inwoner van Riel, tegenwoordig Breda. Tja, Riel, is het nou Tilburg? is het nou Goirle?? Of is het gewoon een k*t-gehucht???
Voorheen reed ik een ZZR600 (Nun hele mooie rooie), helaas geprakt, tegenwoordig GPZ1100, ook mooi!!

Riel.....dan ben je bijna mn buurman geweest woon in Alphen namelijk, weer een dorp verder. Ik rijd een CBR600F2 uit '94, Zwart met zilver en rood. Rijd alleen nog maar pas rond, een kleine 2 weekjes. Maar ik moet zeggen, door riel rijden is een heel stuk beter op de motor als met mn koekblik, want mn wagen staat nl niet zo hoog op zn wielen en aangezien riel een en al drempel is

Hmmm Riel, Alphen ik heb zelf ook een 20 jaar in Riel gewoond en m'n ouders wonen er nog steeds. ben eigenlijk wel benieuwd.

Ok dan, voor de Riel-insiders; ik heb altijd in het Leike gewoond bij paps en mams, natuurlijk op de PiusX gezeten, daarna de havo op het Mill Hill. Ben nu chauffeur in Chaam (was, lang verhaal). Rijd nu een GPZ 1100 en voorheen een zzr 600 die ik vakkundig heb gedecimeerd.

Hee, Alphenees, jij hebt het over drempels in Riel en rara wat zie je in de achtergrond op de foto van mijn zzr??????? Zag net je e-mail adres bij je gegevens, is dat je voornaam?? Heb jij toevallig ook 's zomers bij Arnoud Hoefmans in Alphen gewerkt? Voor zover dat werk was..... Wat een k*tzooi, ben blij het maar 2 dagen gedaan te hebben.

Volgens mij is het ook erg knap als je in riel een foto maakt zonder een drempel Maar nee, ik heb niet bij hoefmans gewerkt, maar zo te horen heb ik er nie veel aan gemist. Heb een jaar of 5 bij de blokker in baarle gewerkt op zondag. Verder nog wat meegeholpen bij de carcleaning in alphen. Ik ben afgestudeerd (avans, breda) er werk in waalwijk als systeembeheerder. K heb btw ook op t mill hill gezeten, maar volgens mij net in een ander jaar ofzo, alhoewel onze leeftijd nie veel scheelt.

Status
Niet open voor verdere reacties.