He mensen,
Ook ik kom uit de buurt van Tilburg, het mooie Goirle namelijk. Ik rij geregeld door tilburg en omstreken dus je zult me nog wel een keer tegen komen!
Zin wel, tijd helaas nietIemand zin/tijd om vandaag nog te gaan rijden?
Iemand zin/tijd om vandaag nog te gaan rijden?
Iemand zin/tijd om vandaag nog te gaan rijden?
zondag is het goed weer om te rijden
Nee, moet ik werken helaas. Maar ik ben er zaterdag wel weer bij zoals elk jaar op de open dag vd luchtmacht..Nog mensen die vrijdag naar de vliegbasis gaan?
ja, ik ga naar de vliegbasis gilze-rijen. Heb er vrij voor genomen.
Wie gaan er dan nog meer uit tilburg. houdoe
Hier een voormalig inwoner van Riel, tegenwoordig Breda. Tja, Riel, is het nou Tilburg? is het nou Goirle?? Of is het gewoon een k*t-gehucht???
Voorheen reed ik een ZZR600 (Nun hele mooie rooie), helaas geprakt, tegenwoordig GPZ1100, ook mooi!!
Riel.....dan ben je bijna mn buurman geweestwoon in Alphen namelijk, weer een dorp verder. Ik rijd een CBR600F2 uit '94, Zwart met zilver en rood. Rijd alleen nog maar pas rond, een kleine 2 weekjes. Maar ik moet zeggen, door riel rijden is een heel stuk beter op de motor als met mn koekblik, want mn wagen staat nl niet zo hoog op zn wielen en aangezien riel een en al drempel is
Hee, Alphenees, jij hebt het over drempels in Riel en rara wat zie je in de achtergrond op de foto van mijn zzr??????? Zag net je e-mail adres bij je gegevens, is dat je voornaam?? Heb jij toevallig ook 's zomers bij Arnoud Hoefmans in Alphen gewerkt? Voor zover dat werk was..... Wat een k*tzooi, ben blij het maar 2 dagen gedaan te hebben.
Johannieterhof?