Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Wie rijd er rond in Tilburg en omgeving?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kom zo naar Breda....

Met Koekblik en gezin erin... Fff shoppen

Zijn allemaal welkom, mischien dat wij deze komende weekend een meeting hebben,
Zoals ik zei,,blijf de topic volgen, vorige keer was gaaf,
Groeten bikers boy's.

Kom ook uit tilburg. Rijd een bandit 600n

gr Pieter

Ik kom ook uit tilburg en heb sinds kort een suzuki gsxr600 uit 1998 (heb m'n rbw pas 2 maanden maar gelukkig geen 25kw)

Check..Tilburg hiero. In de Reeshof (S-buurt) woon ik samen met mijn vrouwtje Miss Goalie.

Dit ben ik dus. Ik rij voor mijn werk binnendoor naar Oosterhout (langs het Halve Maantje via Dongen) en voor mijn andere werk veel vanuit de S-buurt naar het Willem II-stadion.

Was een meeting in Breda gepland op zondag 11 uur, jammer dat de weer tegenviel,

Mvg

Bommer..

ook uit tilburg (west), rijdt meestal met een groepje. ons zal je heel vaak op ons achterwiel zien rijden (want ik kan het ook EINDELIJK!!!!) en vooral strepen trekken (doet slurfke met name ) erg bekend in de buurt van Tilburg haha.
dit is mijn schatje

Laatst bewerkt:

Vind ook gaaf op de achterwiel rijden,maar ben nog steeds bezig met oefenen, krijg niet voor mekaar (dus vasthouden),
Komt wel in orde denk ik,,
Heb je suggesties?

Vind ook gaaf op de achterwiel rijden,maar ben nog steeds bezig met oefenen, krijg niet voor mekaar (dus vasthouden),
Komt wel in orde denk ik,,
Heb je suggesties?
uhm uhm... met een groep rijden die vaker op 1 wiel rijdt dan met 2 wil niet achterblijven en dan op een gegeven moment lukt t

Hier nog een kruik.

Maar ik rij eigenlijk liever ergens ander rond.

Status
Niet open voor verdere reacties.