Wie niet naar de megameeting komt, is een......

Wie niet naar de megameeting komt is een?

• zeikpaal

Stemmen: 2 1,4%
  • ranzig ventje

Stemmen: 47 33,1%
  • rider die er gewoon geen behoefte aan heeft

Stemmen: 4 2,8%
  • koekblikrider 1e klas

Stemmen: 3 2,1%
  • zware leernicht

Stemmen: 18 12,7%
  • zware pot

Stemmen: 2 1,4%
  • lichte pot zonder put deksel

Stemmen: 1 0,7%
  • persoon die verhinderd is

Stemmen: 65 45,8%

• Totaal aantal stemmers
    142
.....een winterbikkel die er geen behoefte aan heeft tussen al die mooi-weer-lijers te gaan rijden.

Waar waren jullie deze winter??????

ik ga ook pekelfred.

heb vandaag de motor zijn jaarlijkse poetsbeurt gegeven en ik ga vermomd als zomerrijder in mijn leren combi.

:N Jullie zijn NIET slim geweest

Als jullie dat eerder hadden gepost had je waarschijnlijk van welke hoek uit Nederland dan ook een ritje met iemand kunnen meerijden
Probeer t volgende keer dan, Nee heb je , Ja kun je krijgen :)
Heb me hele leven al genoeg achterop gezeten :N
Vandaag lekker zelf ff gereden (stiekem, sstt !!) :Y

Een toertocht bij iemand achterop die ik niet ken :N
Iemand die 95 kilo onbekende man achterop wil _O- :N

Of geen motor

(en vorig jaar wel een motor en geen rbw)
Die heb ik dan wel :S
(en voor iemand er over begint, nee hij mag niet op mijn motor, ook niet als ik achterop ga.)

Volgende keer ben ik van de partij !

.....persoon die een kapotte KTM heeft. -O-

Uitgerekend nu, nét voor de MegaMeeting is m'n supermotard voor de tweede keer
in 2 weken tijd zo dood als maar zijn kan |( . En m'n KTM LC4 400 in enduro-uitvoering heeft scheuren in de achterband, dus dat feest gaat helaas ook niet door. :X

Hoeveel pech kan iemand hebben? B|

beatup.gif

Ik wil wel maar Helaas ik heb me motor rijbewijs niet binnenkort :)
maar volgend jaar zeker!

Wacht er nu al op met volle teugen.

Gegroet! en succes vanmiddag.

Ik ga niet en ik heb geen stikker....

Wil niet weten wat ik dan ben. :P

Ben bezig met een nieuwe B.V. op te starten van m'n baas dus kan niet zover vooruit kijken of het haalbaar is :N

gewoon druk met andere zaken die eerst de aandacht nodig hebben...
Prioriteiten stellen heet dat geloof ik... Best lastig af en toe die prioriteiten..... ;)

ja, hallo, ik heb m ook nog niet, maar dan kan je nog wel gaan :Y

gewoon iemand lief aankijken :Y O-)
Maar ik ken niemand van MF persoonlijk, die én zijn rijbewijs heeft, én een motor heeft, én naar de MM gaat.
Kan ik achterop bij degene waarbij jij achterop gaat? :P Beetje stapelen, maar is ook gezellig, toch?

...zeker persoon met een gebroken ketting :N

Geen behoefte om met al die andere lui zielig bij elkaar te staan, doen alsof je mekaar kent en stoer over proberen te komen.
Jezelf laten zien om jezelf er toch een beetje bij te laten horen, het gevoel dat je er bij hoort geeft mensen die reden al om met dit tering mooie weer 300km te rijden voor die onzin.

Andere mensen gaan lekker motorrijden met vrienden uit de buurt of gaan andere dingen doen, zoals binnen zitten en op MF posten. :? :9

Geen behoefte om met al die andere lui zielig bij elkaar te staan, doen alsof je mekaar kent en stoer over proberen te komen.
Jezelf laten zien om jezelf er toch een beetje bij te laten horen, het gevoel dat je er bij hoort geeft mensen die reden al om met dit tering mooie weer 300km te rijden voor die onzin.

Andere mensen gaan lekker motorrijden met vrienden uit de buurt of gaan andere dingen doen, zoals binnen zitten en op MF posten. :? :9

Ik zou het misschien iets genuanceerder verwoord hebben :P , maar de strekking van het verhaal kan ik me redelijk in vinden. ;)

Wat is een megameeting? :o

Een bijeenkomst waarbij een heleboel nerds uit hun donkere hol kruipen en naar Veenendaal rijden op hun motorfiets om vervolgens daar stil te gaan staan. Vervolgens rijden sommige door naar Amersfoort en zijn er hier en daar zogenaamde afterparties waarbij er dingen gebeuren die het daglicht niet kunnen verdragen. :P :+

Heb zelf nooit zo'n zin in zulke zogenaamde testosteron bijeenkomsten B|

Zit liever met m'n motorcluppie ergens gezellig in een restaurantje of cafe en vandaar uit een leuke motorrit te doen :)

Maar goed, ieder z'n eigen meug :] :)

....... is een persoon die zijn rijbewijs en motor nog niet binnen heeft duzzz

Terug
Bovenaan Onderaan