Janeway
MF veteraan
... zwangere doos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
.....een winterbikkel die er geen behoefte aan heeft tussen al die mooi-weer-lijers te gaan rijden.
Waar waren jullie deze winter??????
Gaat niet. Want dan ligt die Sloopkogel hier op de loer.voor een rijder post je behoorlijk veel.
wanneer rij je dan 's winters? alleen tussen 02.15h en 04.10h ofzo?
persoon die NOG geen rijbewijs heeft
(alle zielige smileys )
Heb me hele leven al genoeg achterop gezetenJullie zijn NIET slim geweest
Als jullie dat eerder hadden gepost had je waarschijnlijk van welke hoek uit Nederland dan ook een ritje met iemand kunnen meerijden
Probeer t volgende keer dan, Nee heb je , Ja kun je krijgen
Die heb ik dan wel :SOf geen motor
(en vorig jaar wel een motor en geen rbw)
Maar ik ken niemand van MF persoonlijk, die én zijn rijbewijs heeft, én een motor heeft, én naar de MM gaat.ja, hallo, ik heb m ook nog niet, maar dan kan je nog wel gaan
gewoon iemand lief aankijken
... zwangere doos
Ik ga niet en ik heb geen stikker....
Wil niet weten wat ik dan ben.
Oh, het was al gezegt.... is een echte motorrijder die liever kilometers maakt met dat mooie weer dan een partij staat te zweten op een vage parkeerplaats
Geen behoefte om met al die andere lui zielig bij elkaar te staan, doen alsof je mekaar kent en stoer over proberen te komen.
Jezelf laten zien om jezelf er toch een beetje bij te laten horen, het gevoel dat je er bij hoort geeft mensen die reden al om met dit tering mooie weer 300km te rijden voor die onzin.
Andere mensen gaan lekker motorrijden met vrienden uit de buurt of gaan andere dingen doen, zoals binnen zitten en op MF posten.
Wat is een megameeting?
Ik kan wel, maar ik wil niet
Ik ga niet en ik heb geen stikker....
Wil niet weten wat ik dan ben.