Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is iemand die lekker naar de Ducati clubrace gaat (is veeeeeeel leuker )
ja, hallo, ik heb m ook nog niet, maar dan kan je nog wel gaanHeeft zijn rijbewijs over 2 maanden pas
ik rij ook alleen als het nodig is met de regen maar probeer altijd met mooi weer te rijden so what!!!!!!!!!ik heb het niet zo op motor rijders , langharig tuig is het ..
daarbij is het zo ... als het morgen zo'n weer is als vandaag , komen de mooi weer rijders ook
ok ... dus stel dat het morgen zou regenen ...... dan zou je ook komenik rij ook alleen als het nodig is met de regen maar probeer altijd met mooi weer te rijden so what!!!!!!!!!
ik heb het niet zo op motor rijders , langharig tuig is het ..
Maar misschien kom ik wel ff langs met koekblik, gewoon om ff een paar honderd motoren bij elkaar te zien...
... is een echte motorrijder die liever kilometers maakt met dat mooie weer dan een partij staat te zweten op een vage parkeerplaats
Dat mag, buiten parkeren en €10,- parkeergeld onder de buddy van de zwarte Buell XB12X stoppen.en als ik nou met de auto naar de MM wil komen?
heb wel interesse in die grijze beemertik kom niet, heb me motor gecontoleerd neergezet na dat er wat grind op de weg lag.
topt met motor rijden.
present on AssenIs iemand die lekker naar de Ducati clubrace gaat (is veeeeeeel leuker )
.... is op zijn plaat gegaan en ligt samen met zijn bike in de kreukels....
Ik wil wel, maar ik kan niet
Heeft zijn rijbewijs over 2 jaar pas