Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Wie heeft er een Moto Morini Corsaro 1200?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Balen dat je er zondag niet bij gaat zijn!
We gaan er gewoon vanuit dat je er de 17e bij bent hoor !
Heeft ie ook verteld waar het aan ligt waarom het zo lang duurt?
bel je nog wel.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag even de snelheidsmeter gecontroleerd met mijn GPS:
teller - werkelijk
80 - 75
90 - 84
100 - 93
110 - 102
120 - 112
130 - 121
140 - 130

oftewel een afwijking van zo'n 7%.
 
Ik heb vandaag even de snelheidsmeter gecontroleerd met mijn GPS:
teller - werkelijk
80 - 75
90 - 84
100 - 93
110 - 102
120 - 112
130 - 121
140 - 130

oftewel een afwijking van zo'n 7%.


Ooh dit kan best wel eens gunstig zijn voor de boetes die gaan komen van het superbike weekend.

Overgens de volgende meeting niet in het weekend van 13-15 juli, ga ik weer naar engeland om te sleutelen.
 
Laatst bewerkt:
Ja, als je 210 hebt gereden is dat in werkelijkheid maar 195. Als je daar nog de standaard 4 km vanaf haalt reedt je maar 191. Als je dat deed op de snelweg waar je 120 mocht ben je........................ je rijbewijs wel kwijt . anders kun je gewoon zo'n mooie vette prent verwachten!
 
Bas: Stomme vraag misschien maar kunnen we zaterdag voor het wegrijden die crashblokken niet eerst monteren of is dat teveel werk? Scheelt misschien in de rugzak met zo'n stangetje erin
 
moet er iemand een krikje, blokje hout en 2 maten sleutels meenemen en die maten fraanske ons vertellen.
Ik heb ze zelf al gemonteerd, maar het motorblok van mij hing er anders in dan dat van fraanske, ik had een lange bout en fraanske had een draadeind weet niet of dat van het jaartal en of type afhangt.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaat FastRonald. Baszr600 en ik hebben ze er bij mijn motor er al opgezet . Maar het belangrijkste is dat je een krik hebt om het motorblok een klein beetje op te tillen . Ik weet niet wat vervelender is: de hele dag met een krik in je rugzak rijden of met een ijzeren staaf van circa 40cm . Verder heb je een aantal pijpsleuteltjes nodig en wellicht wat locktight om de moertjes vast te zetten.
En volgens Sander moet je de moertjes eigenlijk met zo'n speciaal apparaat aandraaien, zodat ze op de juiste druk / spanning / kracht worden aangedraaid . Heb je vragen kun je me altijd even bellen . gewoon even een mailtje sturen, dan mail ik je mijn telefoonnummer.

Kunnen we zondag weer lekker ..
 
Het aanhaalmoment staat in de manual op 60Nm. Indien er echt gesleuteld gaat worden wil ik mijn momentsleutel wel meenemen, inclusief doppen.
Mijn krik is te groot, dan moeten 2 man maar het hete motorblok optillen

 
Helaas mannen, ik kan er aanstaande zondag niet bij zijn, mijn mm is nog niet gerepareerd.

Ik heb zojuist wel geweldig nieuws gekregen, mijn kroonplaat zit als alles goed gaat aanstaande zaterdag in een vrachtauto die naar Nederland komt

Het onderdeel stond op leverdatum 23 mei, 6 dagen NA mijn vertrek richting de Eifel, mijn motorvakantie zou dan dus niet doorgaan. Nadat mijn dealer en ik zelf naar Tricolore gebeld hadden, hebben ze extra moeite gedaan om de fabriek tot eerder leveren te bewegen en met succes.

Ik ben een blij man, ik ga naar Daun en we gaan ook een paar rondjes op de oude Nuerburgring knallen
 
Ik heb zojuist van Bob begrepen dat hij niet kan komen aanstaande zondag.
 
@Brumby: Alles goed. Ik zag gisteren je MM bij vd Heijden staan.
Het viel me op dat je er Dunlops op hebt liggen. Bevallen die? Aan de zijkantjes te zien wel . Waar heb jij zo liggen raggen ?
 
@Brumby: Alles goed. Ik zag gisteren je MM bij vd Heijden staan.
Het viel me op dat je er Dunlops op hebt liggen. Bevallen die? Aan de zijkantjes te zien wel . Waar heb jij zo liggen raggen ?

Klopt;
Deze set banden heb ik van een circuitjongen gekocht en waren dus al aan de zijkant gebruikt .
Corsaro stond bij de dealer voor een beurt ( 5000 km )
Verder zijn de balhoofdlagers onder garantie vervangen ( stonden veel te strak )
Ook heeft de voorkant van mijn blok al diverse keren onder de olie gezeten, maar deze vermeende lekkage is vooralsnog niet opgespoord.

Iedereen veel plezier morgen !
 

Dank je. Maar eehhh... het Corsaro treffen is overmorgen, dus zondag. Kun je dan wel ? Zou wel leuk zijn.
 
Laatst bewerkt:
Dus als ik goed geteld heb zijn we met z'n zessen! Leuk clubje om ff te scheuren. Moet jullie wel na de üitsmijter gaan verlaten. hoop dat we dan al lekker getuft hebben!
Hoop niet dat het bevestigen van de crashpads zoveel werk opleverd als dat het lijkt. Maar dat vraag ik jullie zondag wel! Heb er weer zin in!
 
10 minuten met de juiste spullen, zonder voorwerk. ik heb bijvoorbeeld de houders zwart gespoten, valt het minder op op een zwart frame.

Tevens voor wie moet ik zondag allemaal een setje meebrengen naar de meeting?
 
Laatst bewerkt:
Als het in een rugtasje past dan neem ik ze graag van je over op zondag.
 
Het enige probleem is de lengte van de draadstang. Dat is 465mm.
In mijn tanktas stak die vrij ver uit zodat ik de tas niet dicht kon maken.
De rest van de onderdelen is geen probleem.
 
Het enige probleem is de lengte van de draadstang. Dat is 465mm.
In mijn tanktas stak die vrij ver uit zodat ik de tas niet dicht kon maken.
De rest van de onderdelen is geen probleem.

@Sander: Jij neemt toch een rugzakje voor de spullen van Brumby mee he?
 
Mannen, Ik ben weer thuis . Was weer een geweldig leuke dag . Foto's volgen.
 
Helemaal eens fraanske! Wat is het toch gaaf om met gelijkgestemde te "scheuren"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.