Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@ camaro heb jij ook een e-mail adres waar ik mijn bankgegevens heen kan sturen?
@ iedereen, dit is echt de laatste ronde geweest van de valdoppen
ik ben van de party met 8 setjes valdoppen op 6 mei
Fraanske, voor 6 mei langskomen in esch is voor mij onmogelijk ivm met het wk superbike, vervangen van de display van de Veloce, en ik ga 18 mei weg.
Heej fraanske ben jij niet toevallig aanstaande vrijdagmiddag vrij? ikke wel!!! kom ze desnoods bij je werk afknikkeren
@Frans, Ik heb een B1406 nummer, denk dus dat jij de eerste serie hebt. Volgens mij krijg je direct een nieuwe display als je dit bij je dealer meldt.
Wel balen dat je teller dan weer op nul staat, moet je hem opnieuw inrijden
Nou dat meteen een nieuwe display als ik het meld, valt dus wel mee. Heb vandaag Tricolore gebeld en die wisten te melden dat ik naar mijn dealer moet (het kastje). Ben net bij de dealer geweest (de muur) en die wist mij te melden dat hij op een update voor ZIJN computer zit te wachten zodat hij mijn computer kan uitlezen (Ca. 2 weken) en dat hij dan pas kan bepalen of hij een nieuwe display moet bestellen (besteltijd min. die 2 weken) Dus ik kan de komende maand (incl. hemelvaart) met een kapotte snelheidsmeter rijden!GRAPJAS
Dus ik kan de komende maand (incl. hemelvaart) met een kapotte snelheidsmeter rijden!
Dat komt dan heel mooi uit Frans, Bob en ik hebben een pittig tempo en nu heb je niet in de gaten dat je harder rijdt dan je eigenlijk durft.....haha.