Wie heeft er een Moto Morini Corsaro 1200?

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* Let op! *O* Over een paar minuten de test van de Moto Morini Corsaro Competitione bij Motorexperience op 7, Kijken!!!! ;)

En dan nu de piccie's. Volgende X maar wat aktie foto's denk ik.
Thnx voor weer een fijne dag....... *D
full

Jongens,

Was een gezellig dagje, begon een beetje fris maar werd snel beter. Weer veel opgestoken zo links en rechts. De bezorg-service van de valdoppen was perfect. Lekker gegeten en gedronken. De horeca locaties waren perfect. Heel wat mooie stukje op de Lek en Waal-dijk gereden. Volgende x zonder de rugzak (en het gevecht wat daar bijhoort) Ben ik zo breed of zijn het mijn schouderstukken?

@ Fastronald: snelle foto-service hoor, inclusief detail-aanpassing van de kentekens. Werk je bij de politie? Kan ik weer niet zien welke van mij is.

Heren, weer een leuk dagje gehad, doen we snel nog een keer, en fraaske ik zal die buienradar eens laten nakijken, heb helemaal niks gehad *O* *O* *O*
Trouwens hoe is de mm bij motorexperience eruit gekomen?

ook ik heb genoten jongens!!!!!!, een mooie route en lekker gestuurt. :P :P :] :] . en inderdaad volgende keer aktie foto's

@ bas: die open termi's :} :} , wat een geluid joh *D *D
en bedankt trouwen voor de valdoppen he

Ziet er mooi uit jongens, nu zijn duidelijk de zwarte in de minderheid. De eerste keer was dat andersom...

Hier zijn een paar van mijn piccies:
219d97c0988be51abeb9c7f1302d54b0

8241cc002f99916ce8e472d5a5e7dcfc

8efd4bda3ff97ad1697fd1cb4a771e04

42f23dfe3b2e398b23631ee8db182718

@Rick: Jammer dat je er niet bij was. We misten "een gele" in onze range.
@Mathh: Natuurlijk jammer dat jij er ook niet bij was. Ik wil nu onderhand wel dat kontje van je Brutale meisje zien.

Maar Treur niet allemaal :N ! Er komt weer een nieuwe Corsarodag :Y . De bedoeling is om deze nog voor de zomervakantie te laten plaatsvinden :] . Dus met name voor diegenen die er nu niet bij waren en moeilijk in hun weekenden zitten. Roep eens wat data *O* !

Mooie foto's mannen en het doet best een beetje pijn dat ik er (weer) niet bij was. Maar zoals ik al eerder aangaf, mijn mm kan deze week gerepareerd worden en ik ben er de volgende keer zeker bij.

Trouwens, waarom hebben jullie allemaal valdoppen op die Corsaro's? _O-

~[
@Mathh: Natuurlijk jammer dat jij er ook niet bij was. Ik wil nu onderhand wel dat kontje van je Brutale meisje zien.
!

Ha Fraanske

een mooiere kont bestaat niet, zelfs niet die van jullie ;)

Doet bij jullie dat filmpje van fan tv het wel?, bij mij niet namelijk

Ja hoor, gewoon op de link hier boven ergens drukken en dan op het plaatje van de Corsaro. Heb het even gecontroleerd en het werkt bij mij gewoon!

@RickD: Heb je 'm al?

Yep, het linkje werkt prima hoor! Vindt alleen deze zwarte niet zo mooi hoor :N . Doe dan toch maar de "gewone" :Y . Voor de zomer de volgende bijeenkomst is een goed idee maar ook al voor 21 juni??? Is misschien wel wat vroeg/kort dag! Of dan doen we het misschien op: 24 juni / 1 juli / 8 juli.
Mijn voorkeur gaat dan naar 8 juli, maar de andere data zijn niet onmogelijk hoor.

Bij mij werkt de link ook.....

8 juli komt mij ook uit *O* *O*
en nu proberen om ze allemaal bij elkaar te krijgen :Y :Y

Heeft er iemand nog belangstelling bij een set GPR dempers voor de Corsaro?

Gaat om de gehomologeerde versie met E-keur en uitneembare DB-killers. Door een verkeerde montagebeugel zijn beide mantels beschadigd, echter hier zijn ook 2 nieuwe originele examplaren van aanwezig. De montagebeugel dient iets aangepast te worden zodat er niet weer schade ontstaat. Ik heb foto`s van de dempers, maar deze kan ik hier niet uploaden. Ik wil voor de complete set + 2 mantels Euro 500,- hebben.

Hoor het wel jongens.

Hey Richard, Geprobbeerd jou te mailen maar je mail adres werkt niet dus
kun je mij de foto's ff mailen, misschien heb ik wel interesse. Jammer dat ik ze nog niet in het echt gezien heb bij 1 van onze bijeenkomsten. :Y
Wat zijn jou ervaringen met de pijpen?? Ben jij net zo tevreden als Math! :]

Laatst bewerkt:
Qua design ben ik zeer tevreden over de pijpen, maar de montagebeugel die ik zelf moet aanpassen baart me een beetje zorgen. Ben zelf totaal niet handig met het bewerken van staal en daarbij vind ik het geluid uit de pijpen een beetje mild. Vlak nadat ik de pijpen gemonteerd had kwam Termiogni met de dempers en deze had ik liever gehad. Omdat ik nu de nieuwe hulzen erbij heb lijkt het me voor een ander aantrekkelijker om de mijne over te nemen. Wanneer niemand ze wil hebben laat ik de beugel aanpassen en de binnenzijde van de dempers ook. Er zit hier iemand in de buurt die dempers aanpast (grotere buizen erin) zodat er wat hardere klappen uitkomen.

Wel raar dat mijn mail niet werkt maxiclean@uwpartnerinschoonmaak.nl

Ik heb trouwens in tegenstelling tot Math de titanium set!

Qua design ben ik zeer tevreden over de pijpen, maar de montagebeugel die ik zelf moet aanpassen baart me een beetje zorgen. Ben zelf totaal niet handig met het bewerken van staal en daarbij vind ik het geluid uit de pijpen een beetje mild. Vlak nadat ik de pijpen gemonteerd had kwam Termiogni met de dempers en deze had ik liever gehad. Omdat ik nu de nieuwe hulzen erbij heb lijkt het me voor een ander aantrekkelijker om de mijne over te nemen. Wanneer niemand ze wil hebben laat ik de beugel aanpassen en de binnenzijde van de dempers ook. Er zit hier iemand in de buurt die dempers aanpast (grotere buizen erin) zodat er wat hardere klappen uitkomen.

Wel raar dat mijn mail niet werkt maxiclean@uwpartnerinschoonmaak.nl

Ik heb trouwens in tegenstelling tot Math de titanium set!

Zet eens een fototje op internet. Dit kan heel eenvoudig via Photobucket of imageshack:
http://imageshack.us/ Ik heb al zitten zoeken maar kan geen passend plaatje vinden.

Ik zal math eens vragen of hij de foto`s wil plaatsen. Hij heeft mijn foto`s ook namelijk. Heb de foto`s op mijn andere pc staan en daar doet de brander het weer niet van. Totale chaos zeg maar. Maar de dempers zien er zonder meer super gaaf uit onder de corsaro.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan