Ha, Stoere twin brothers,
I'm back in Town!
. twee keer 10.000 km later dan. Weer technisch heb ik kennelijk een prachtige corsaro week gemist, maar op La Reunion hebben we ook genoten
. Het was daar zo'n 32 graden en als er ergens veel bochten zijn, dan is het daar volgens mij wel
. Ik werd er bijna gek
van op.
Hier even een foto van mijn vervanger
: (de motor bedoel ik dan)
Dit was het beste (en enige) wat ik kon krijgen. Ik heb daar ongeveer 700 km mee gereden in 3 dagen en ik denk dat ik zo'n 2000 bochten heb gehad
. En allemaal even strak asfalt als je je maar voor kunt stellen. Helaas wel heel erg veel haarspeltbochten. Maar wat een natuur!! Ongelofelijk!! wat dacht je van bochtjes draaien in zo'n omgeving!
:
Na 3 dagen had ik wel zadelpijn
. En Oh, wat heb ik vaak gedacht: Had ik mijn Corsaro maar hier! Dan had ik helemaal super gereden
, én de blits gemaakt, want ik heb ontzettend veel naked bikes gezien maar geen een Corsaro. Veel speed tripples, kawa's Z750 en Z1000, Honda Hornets etc.
En ik op mijn gare oude Honda SLR 650 pruttelmachine
, maar wel gelachen
. Zo zien de wegen er zo'n beetje uit
:
Goed. De rest komt 6 mei wel. Ik ben er in ieder geval bij!!. Heb al oppas geregeld.
Ik stel voor om even te inventariseren wie er allemaal bij zijn, zodat we een beetje een centraal punt kunnen prikken.
@Marmorini: Welkom op het forum
en hopelijk tot 6 mei. Goeie keuze gemaakt en uuuh: houdt het rubber onder
!