Mijn buurjongen kwam vandaag trots aan de deur met een T-stuk dat mooi gelast leek. "je kunt weer rijden, mijn leraar zegt dat het perfect lukte". Een half uurtje later zit ik te staren naar dat T-stuk en zie ik dat het wel "scheef" lijkt te zijn. Nader onderzoek wijst uit dat de beide vorkpoot houders ten opzichten van elkaar niet parallel lopen, er zit 3mm verschil in. Gevolg is dat 1 vorkpoot over zijn komplete afstand een fiks stuk verder naar voren steekt, onbruikbaar dus
Misschien was het al door de breuk ontstaan, misschien dat tijdens het lassen het huis krom is getrokken.
Morgen rond bellen voor een CNC versie, wordt vervolgt.
Heren van de doppenHet teken!!!![afbeelding]
Heren (en dames?),
Ik ben zeer onder de indruk van het uiterlijk van de MMC1200, heb jullie topic (bijna helemaal) doorgelezen en besloten dat ik ook maar eens moet gaan proefrijden.
En dat proefrijden gaat morgen al gebeuren!!!!
Wil toch even voelen of het verschil in weggedrag (frame en vering, maw. een lekker "stijve" wegligging) niet al te veel afwijkt van m'n ideaal. Ik weet hij zal nooit zo aanvoelen als m'n huidige fiets, maar ik wil ook geen "waterbedgevoel" onder m'n kont (tenminste: niet als ik op m'n motor zit).
Vinden jullie trouwens de Veloce het extra geld waard?
Groeten,
Cees
Hoezo heb jij 5 pk en wat Nm meer dan?@cees ik heb de veloce versie, en ten opzichte van de standaard versie heb ik 5 pk en nog wat nm extra. Dit komt door de open termies en een ander ecu.
Deze zitten ook op de competitatione versie en kost (geloof ik ) 800 euro minder.
Maar de reden dat ik de veloce heb gekocht en niet de competitatione is die waanzinnige mooie kleurstelling van de Veloce in het rood en zwart