Het is mij duidelijk, die kat gaat er dus bij mij ook uit zodra er een powercommander voor de Corsaro is.
Nu rij ik niet met slecht weer, dus wil ik de accu in conditie houden met mijn Optimate 3. Nu heb ik gezocht naar een kabel om aan te sluiten op de stekker onder de duozit, maar kan die niet vinden.
Iemand een tip?
Overigens is er over de bevestiging van het zadel niet echt nagedacht, die twee schroeven zitten echt op een onzinnige plek, dus ff zadel eraf om accu te laden is geen optie
Momenteel vind ik de Termignoni nog het mooiste en op de volgende site zie ik een ECU staan voor 270 eurie met de omschrijving "CORSARO Tuning-CPU für offenen Krümmer", dat lees ik als "uitlaatsysteem zonder kat".
http://www.blm.at/morini/zubehoer/zubehoer_morini.htm
Of vergis ik mij?
-----------------------------------------------------------------------------------
Ik denk dat je het zo NIET moet lezen.
Ze bieden immers alleen de dempers aan; ofwel in staal,of in titanium met cpu-aanpassing.
De kat blijft ook dan dus gewoon zitten.
Maar wat betekend dan CPU für offenen Krümmer ? Is dat niet open bocht of zoiets, dus zonder kat.?
Die vermogens afgifte is ook niet één van de mooiste.
Een hobbelig lijntje op papier boeit me verder niet zo...
In de praktijk op de weg voel ik namelijk niks van deze theoretische onhebbelijkheden.
Dat dacht ik eerst ook. Totdat ik het weg heb laten werken.
Dan weet je pas hoe goed ie echt kan lopen.
Moest daar wel een RapidBike voor kopen uiteraard.
ps. onze rode demo word binnenkort wel verkocht, prijs onder 12000euro