Wie heeft er een mascotte aan zijn motor hangen?

Outdoor Man

MF veteraan
31 mrt 2005
44.846
3.535
Amstelveen
Dit zijn de mijne:

full


Peter.
 
Zitten er wel warmpjes bij. _O-

Doet me denken aan vroegere kneeslider-acties van Performance Bike magazine UK, met schattige beestjes.
 
nee maar wel altijd een mascotte in de auto ,een liefheersbeestje gehad van mijn moeder,moet geluk brengen ,werkte goed drie keer aangereden in 1 jaar en de derde was een vrachtauto die me auto totallos reed,dus uh werkt goed ,hang er maar geen aan mijn motor ;)

doe met dit stoere verhaal wel mijn nickname eer aan,stoere gast die yakuza een liefheersbeestje :N
 
Nu moet je nog een keer kijken hoe dat is als je een keertje motor gaat rijden met die mascottes op je motor.




zijn wel errug schoon voor zo laag op de brommert })

Ze zitter er al vanaf begin deze zomer aan de motor.
Zijn ook allang niet zo schoon meer maar af en toe even in de wasmachine doet wonderen.
Krijg altijd wel leuke reacties van mensen die ze toevallig zien.
Dit verwachten ze niet op een Africa Twin.

Peter.
 
Wie heeft MF in Neon onder zijn motor hangen? :+

Mascottes? neh...niet nodig om goed te rijden :] *kuch*
 
nee maar wel altijd een mascotte in de auto ,een liefheersbeestje gehad van mijn moeder,moet geluk brengen ,werkte goed drie keer aangereden in 1 jaar en de derde was een vrachtauto die me auto totallos reed,dus uh werkt goed ,hang er maar geen aan mijn motor ;)

doe met dit stoere verhaal wel mijn nickname eer aan,stoere gast die yakuza een liefheersbeestje :N

3x aangereden in 1 jaar en dat noem je geluk?

Wil niet weten wat er dan gebeurd als je pech hebt. :P
 
Mascottes? die zijn toch voor geluk te brengen? Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt toch maar ongeluk.








;)
 
Er zit bij mij maar 1 mascotte op de motor, die er al voor gezorgd heeft dat ik al ruim 14 jaar schadevrij rijd. Hij heet Whimpey :} (hier op het forum dan :Y _O- )
 
Terug
Bovenaan Onderaan