A
De 500T is volgens mij maar 1 jaar gemaakt
In feite is het een opgeboorde CB450,uitgevoerd met torsie geveerde kleppen, en zijn ze voor de Amerikaanse markt gemaakt.
Zo een had ik ook gezien op de motorbeurs in Utrecht:Deze is ook zeldzaam.eenCB500T uit 1974.[afbeelding]
Nog nooit van gehoord................
ZUNDAPP Citation 500 staande twin (HOREX)
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo een had ik ook gezien op de motorbeurs in Utrecht:
[afbeelding]
Prachtig motortje, ik had hem inderdaad al eens geplaatst, maar dat is al ruim 4 jaar geledenHonda CB92 125cc 2 pitter.
[afbeelding]
Techniek ver zijn tijd vooruit, waarschijnlijk blaast dat ding nog steeds de hedendaagse 125cc 4takten finaal van de weg.
Mijn fietsje! Zijn er maar 215 van gemaakt. Gesigneerd door Nicky Hayden himself
In eerste instantie slechts 150 stuks enkel voor de Amerikaanse markt gebouwd. Toen er vanuit Europa vraag kwam hebben ze er nog 65 gebouwd voor de Europese markt. Zijn er schijnbaar maar tussen de 5 en 8 stuks op Nederlands kenteken, daar zijn de dealers het niet helemaal over eens
Ik heb er verder nog geen zien rijden! Staan er wel een paar te koop heb ik gezien.
Dit iconische model (848/1098/1198) van ducati wordt naar mijn idee toch een echte klasieker!
[afbeelding]
Mijn fietsje! Zijn er maar 215 van gemaakt. Gesigneerd door Nicky Hayden himself
In eerste instantie slechts 150 stuks enkel voor de Amerikaanse markt gebouwd. Toen er vanuit Europa vraag kwam hebben ze er nog 65 gebouwd voor de Europese markt. Zijn er schijnbaar maar tussen de 5 en 8 stuks op Nederlands kenteken, daar zijn de dealers het niet helemaal over eens
Ik heb er verder nog geen zien rijden! Staan er wel een paar te koop heb ik gezien.
Dit iconische model (848/1098/1198) van ducati wordt naar mijn idee toch een echte klasieker!
[afbeelding]
Zo is elke ducati uniek. Ze hebben al lage productiegetallen en dan noemen ze elke kleurvariant een special edition.Leuk dat er zo weinig van gemaakt zijn, dat maakt hem uniek! Maar echt heel erg mooi vind ik hem toch niet