Welke Supermotard??

psycho-tr

Die hard MF'er
6 okt 2008
692
5
Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een supermotard voor woon werk/weekend fun.Heb wel een paar puntjes van aandacht:

-electrische start een eis
-Enkel reis 20km
-Onderhoud "niet" van belang ben zelf monteur.Als het maar niet om de 20uur een nieuwe zuiger is ha ha
-Ben zelf 1.65m dus een iets lagere? Mijn vorige motor was een Duc hypermotard 1100
-Budget tot 3500 evt. Rek mogelijk.

Storm los *D
 
ik denk ktm 640/660/690.. scheelt in onderhoud en iets relaxter voor woon werk. nog steeds speels zat.
aan de andere kant is een 450/530 ook erg gaaf, nog speelser en met andere wieltjes ook offroad te gebruiken.
als je toch zelf onderhoud kan doen..
probeer dat budget nog wat te rekken :)
 
KTM SM640 kopen?
Geschikte motor voor woon-werk. :) Elke 4000 KM olie/oliefilter en kleppen stellen.. Daarnaast een contactslot, tankslot etc wat wel zo fijn is.

2iivrk0.jpg
 
Kijken wat de vrouw van de rek wilt weten ha ha.
Zal het te vergelijken zijn met een hypermotard kwa speelsheid ?

Offroad trekt me interesse ook..Wel fijn om die mogelijkheid open te houden.
 
ik heb zware en lichte supermotards gehad, heb nu ook een 990 en een 450.
Speelser ja, maar het verschil in vermogen ga je uiteraard ook merken.
Het is maar net wat je leuk vindt.
Waarom de 1100 weg gedaan? Misschien zegt dat iets over wat je zoekt
 
Ben momenteel nog aan het orienteren..Aanschaf zal over 2-3maanden plaats vinden.

Hypermotard:Te hoge art5. Gehalte toen.(ben al 3x me rijbewijs kwijt geweest...)Te duur om onderuit te gaan."Geen" mogelijk off the road.

Ben met een werkgever bezig die bijna rond is.Het is 20km verder echter sochtend zeer druk van file's.Ik ga en zal liever rustig rijden dan in de file staan elke dag.Ik heb me rijbewijs nodig dus beheersen zal wel lukken.

Ik heb tenslotte nog 1jaaf voorwaardelijk rijontzegging+automonteur dus me RBW nodig,Zonder rbw geen inkomen etc etc vs hypotheek...😠

Ik WEET dat een SM groter art5 gehalte heeft.Maarja moet het nu gewoon rustig aan doen
 
Laatst bewerkt:
Husqvarna 450/510 , KTM 450/525/530 , Yamaha WR het is allemaal leuk spul. Het is maar net welke kleur je het mooist vindt :+
 
Laatst bewerkt:
Een SM heeft kwa snelheid geen heel hoog ''art5 gehalte''. het zijn vooral de wheelies die het hem doen :P
 
Weet ik...

-110te hard bebouwde kom
-Wheely in woonwijk met gsxr 750
-Met hyper gepakt op wheely omdat ze niet konden klokken.

Doe me Nickname een eer aan.
 
Je weet het zelf blijkbaar al, maar zowel lichtere als zwaardere sm nodigen nogal uit tot gedrag waardoor je je rijbewijs kwijt raakt.
Dat is dus geen argument.
Ik zou voor een 690 te gaan, meer vermogen en beter rustig te rijden.
Nog steeds een onwijze speelfiets. Zou ik wel mijn budget wat rekken, een mooie is wel wat prijziger dan 3500
 
Intresse in een ktm? Pm me voor meer info
kut handelaar!!!

ik wilde mijn ktm aanbieden!
voor 3500 mag die wel wisselen van eigenaar, pas 2 x gereden nadat blok weer dicht zit, baktandwielen etc vervangen klaar voor komende jaren.... :Y O-)

Foto650-8DZPKLQN.jpg


Off topic.. kom maar op met discussie!! dit is mijn motor en al 5 jaar in bezit!
 
Laatst bewerkt:
690 met noppen kan zeker door de blubber. de smc r vooral omdat die lekker licht is ( 140 kilo droog gewicht d8 ik ). maar of je het wil is het 2e XD.... beetje zonde om met een motor van 7000 / 9000 euro te gaan blubberen :+
 
ik denk dat met jou eisen en budget je al snel terecht komt op een ktm 640 lc4.
deze heeft elektrische start / erg weinig onderhoud vergeleken andere sm's / betrouwbaar / geschikt voor woon/werk verkeer / en rond jou budget.
en een beetje vermogen is ook wel fijn. deze heeft een motorinhoud van 625 cc. en ze zijn speels genoeg.
let wel op dat je niet het oude type met zwart kleurig blok neemt maar het nieuwere type met grijs ( metaalkleurig ) blok. deze zijn beter.
 
Laatst bewerkt:
Een supermotard waarmee je met andere wielen ook eens offroad wilt voor dat geld, dan kom je uit op een KTM EXC 450/520/525 Husqvarna 450/510 Yamaha WR
 
Laatst bewerkt:
Die v mij is mooier koen.. Haha..
3500 krijg je een setje crosbanden bij..

De motor heeft belachelijk veel extra aftermarket products en rijd heerlijk!
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan