n Italië bij de motor van m'n reismaatje een bobine kapot, op een zaterdagavond. Zondag doen ze niks, dat is op zich begrijpelijk. Daarna proberen ze samen met hun corrupte garagevriendjes uit de buurt zoveel mogelijk geld van de ANWB af te troggelen. Volgens de mevrouw van de ANWB was de motor op maandagochtend al meteen doorgebracht naar een dealer in de buurt. Was niet waar, want wij stonden op een camping 2 straten van het bergingsbedrijf, en we konden de motor daar door het raam in de loods zien staan. Bovendien was de dealer waar hij volgens de ANWB stond volgens de website van het bedrijf zelf niet eens open op maandag. Volgende dag bericht van de ANWB, garage kan het niet maken, motor gaat door naar een andere garage. Je raadt het al, ook op dinsdag zagen wij de motor met eigen ogen nog bij het bergingsbedrijf staan. Helemaal niks met de motor gedaan, maar door de diverse partijen die elkaar waarschijnlijk allemaal kennen, natuurlijk wel transport, stalling en diagnose kosten gerekend. ANWB deed helemaal niks, want volgens hun stond de motor echt bij een dealer. Snap wel dat ze op zoiets ook weinig invloed hebben, maar ze lieten ons alles zelf regelen. Wij moesten het maar met die Berger regelen, die geen Engels sprak en wij geen Italiaans. Een andere alarmcentrale had waarschijnlijk hetzelfde bedrijf aangestuurd, dus ik zeg niet dat deze situatie zich dan niet had voorgedaan, maar een beetje hulp en begrip van de ANWB had ik toch wel verwacht.