Mario_Aprilia
De Siciliaan
Ik ook niet, maar ik heb dan ook nooit les gehad.Ik heb nog nooit een achtje gedraaid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ook niet, maar ik heb dan ook nooit les gehad.Ik heb nog nooit een achtje gedraaid
SMX-6 V2?Bekijk bijlage 2045248
Voor het eerst toch maar motorlaarzen gehaald. Reed vroeger altijd in m’n timberlands. Ben dat grotendeels nog steeds van plan maar op het circuit heb je laarzen nodig dus t is maar zo.
Dan m’n vraag. Hoe lopen mensen op laarzen? Man wat onhandig.
Deze zien er voor mij nog redelijk uit als toerlaarzen.Bekijk bijlage 2045248
Voor het eerst toch maar motorlaarzen gehaald. Reed vroeger altijd in m’n timberlands. Ben dat grotendeels nog steeds van plan maar op het circuit heb je laarzen nodig dus t is maar zo.
Dan m’n vraag. Hoe lopen mensen op laarzen? Man wat onhandig.
Voor zover ik weet niet V2 maar wel smx-6 ja.SMX-6 V2?
Heb ze nu ook en vind het prima wandelen voor een laars. Het is natuurlijk geen schoen, maar hij is genoeg flexibel om er normaal op te kunnen wandelen.
Heb je wel eens een Dainese of Spidi sport/race laars geprobeerd?
Die zijn zo stijf dat je je enkels niet kan buigen
Dat klopt, je krijgt er wel een wacheltje van alsof je in je broek gepoept hebt, maar voor laarzen die zo hoog komen zijn ze best comfortabelVoor zover ik weet niet V2 maar wel smx-6 ja.
Mag best zo zijn dan dainese of spidi erger zijn maar traplopen met deze is ook geen pretje.
Die dingen ben je toch zó kwijt als je op je plaat gaat? Ga dan gewoon meteen op sokken.Sixton Montana. Ze zijn er gevoerd en ongevoerd en zowel met als zonder goretex membraan. Het hele jaar door en je kunt er ook prima op lopen
De nieuwe generatie is geïndoctrineerd door het woord, 'bordeelsluipers' zou dichter bij de waarheid zitten.Die dingen ben je toch zó kwijt als je op je plaat gaat? Ga dan gewoon meteen op sokken.
Ik heb ze een maat groter dan normaal, en heb er dikke sokken in lekker warm in de winter. Nooit last van koude voeten. En al dat ander.........geen ervaring met van mn motor vallen. Of het moet in het gras zijn.Je bent ze helemaal niet zo kwijt. Ik krijg ze net aan en uit. Alleen deze en de Jalatte zijn voor mij ruim genoeg om in de komen. Alle andere weeklaarzen zijn niet ruim genoeg om over de wreef te kunnen. Bij mij zitten ze perfect. In geval van vreselijke schuiver zijn ze eerder helemaal kapot dan uit.
Als je dunne, smalle voeten hebt is dit inderdaad niets en niet veilig aangezien verkeerde pasvorm. Dan beter iets kopen waar ik van zijn langzalzeleven niet in kom
Je moet ze met moeite aan en uit kunnen krijgen, want ze moeten wel redelijk strak om de voeten zitten uiteraard. Als ze te los zitten heb je er niets aan.
Pasvorm is nogal persoonlijk