Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, militaire uitvoering, de civiele had zzNieuw merk?
Mooie schoenen!!Hey mensen, dank voor dit topic? Na het posten hiervan:
... bedacht ik dat die schoenen wel erg oud en slapperdewapski aan het worden zijn, en vooral de zolen, omdat ik er ook veel op loop.
Dus heb ik nieuwe besteld:
Bekijk bijlage 2042457
Nog wel een beetje hard en stug, maar erg lekker. Ik houd van de combinatie van veters en een rits, zodat je hem precies op maat kunt vastveteren met de vorm van je bovenkant voet mee. En daarna de eerstkomende tijd niet meer aan die veters hoeft te komen en toch makkelijk in en uit kunt door de rits.
Er zitten geen bulten op kniehoogte in, geen extra harde stukken bovenop om het schakelpookje mee te bedienen (is bij mij nog nooit een schoen serieus op versleten trouwens), geen opgeschroefde metalen randen, geen keiharde stukken plastic en dat soort dingen... Maar ik gok het er maar op voor mijn daily rides.
Dank voor de inspiratie om eens naar nieuwe schoenen op zoek te gaan
Nee, daar is de zool te stug voor, en de schoen zelf ook trouwens.Mooie schoenen!!
En kan je er hard mee lopen?
Ik draag ook zo iets, maar dan zonder rits. Blackstone boots, gevuld met schapenvacht. Veel comfortabeler dan mijn motorlaarzen.Hey mensen, dank voor dit topic? Na het posten hiervan:
... bedacht ik dat die schoenen wel erg oud en slapperdewapski aan het worden zijn, en vooral de zolen, omdat ik er ook veel op loop.
Dus heb ik nieuwe besteld:
Bekijk bijlage 2042457
Nog wel een beetje hard en stug, maar erg lekker. Ik houd van de combinatie van veters en een rits, zodat je hem precies op maat kunt vastveteren met de vorm van je bovenkant voet mee. En daarna de eerstkomende tijd niet meer aan die veters hoeft te komen en toch makkelijk in en uit kunt door de rits.
Er zitten geen bulten op kniehoogte in, geen extra harde stukken bovenop om het schakelpookje mee te bedienen (is bij mij nog nooit een schoen serieus op versleten trouwens), geen opgeschroefde metalen randen, geen keiharde stukken plastic en dat soort dingen... Maar ik gok het er maar op voor mijn daily rides.
Dank voor de inspiratie om eens naar nieuwe schoenen op zoek te gaan
Vrij hoog, goed stevig, waterdicht... veel kenmerken van een laars mooi stevig model, nooit zoiets gezien. Hoe loopt 'ie?Ik heb sinds een jaar of 2 de Moto Guzzi X Timberland winter extreme super race schoenen.
Achtjes draaien tijdens de eerste les? Tja, dan krijg je wel een deuk in het vertrouwen als het dan niet lukt.Jouw vriendin ook drie lessen?
De mijne les 1: motor laten vallen bij het draaien van een achtje, te hard geremd, motor viel, blauwe plek op de been.
Les 2 : wheelie getrokken met de MT07 tijdens het draaien van het achtje en dan scheef geland en gevallen.
Les 3 : alles ging goed , op straat gaan rijden, alles leek goed, dan recht op een paal af gereden en met spoed in het ziekenhuis beland. Korte termijn geheugen verlies tot 5min voor het ongeval en een stevige barst in het kinstuk van de helm. (Ongeval met +-40km/u)
De Daytona laarzen die ze droeg hebben een paar krasjes maar die gebruikt ze nu al enkele jaren als passagier.
Vrij hoog, goed stevig, waterdicht... veel kenmerken van een laars mooi stevig model, nooit zoiets gezien. Hoe loopt 'ie?
Lang geleden heb ik wel eens met een veter vastgezeten aan mijn schakelpedaal. Dat is echt niet fijn en gelukkig goed afgelopen, dus ja die bandjes over je veters zijn ht wel handig.Prima. Ik droeg hiervoor legerkisten. Deze zijn comfortabeler. En dat riempje over de veters is ook geniaal. Ik weet alleen niet of ze nog ergens te koop zijn.
Eh ... Ik deed bij m'n proefles noodstoppen en m'n eerste echte les achtjes. Maar ik had dan ook al iets van 10 jaar schakelbrommers gereden.Als je als rijschool iemand in de eerste les een achtje laat draaien dan ben je niet wijs.
Kan me echt pissig maken over dit soort aanpak.
Off topic maar moest het toch even kwijt.
De instructeur hoort het niveau van de leerling in te schatten.Eh ... Ik deed bij m'n proefles noodstoppen en m'n eerste echte les achtjes. Maar ik had dan ook al iets van 10 jaar schakelbrommers gereden.
Voor mij een reden dat ik niet meer met veters rij.Lang geleden heb ik wel eens met een veter vastgezeten aan mijn schakelpedaal. Dat is echt niet fijn en gelukkig goed afgelopen, dus ja die bandjes over je veters zijn ht wel handig.
Deze heb ik ook gehad, ik vond ze niet fijn zitten.Bekijk bijlage 2045248
Voor het eerst toch maar motorlaarzen gehaald. Reed vroeger altijd in m’n timberlands. Ben dat grotendeels nog steeds van plan maar op het circuit heb je laarzen nodig dus t is maar zo.
Dan m’n vraag. Hoe lopen mensen op laarzen? Man wat onhandig.