Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heel herkenbaar,Nou, jullie worden bedankt...
Ik zit al de hele avond V11's te kijken.
Vroeger LM2 , California3 en een nieuwe 1100 Sport gereden.
Guzzi trekt nog steeds.
Mooi.De groene kleppendeksel vervangen door blank aluminium en oogt hierdoor wat minder bont. Alle vloeistoffen zijn vervangen evenals de banden. Binnenkort naar de RDW voor de officiële invoering en vervolgens door naar TLM voor een set cilindrische K&N filters met bijbehorende afstelling. De zijkappen maken hiervoor plaats, waardoor de achtervering qua look beter tot z’n recht komt.
Dit ziet er al veel beter uit. Carbon zijdeksels zou ik laten zittenDe groene kleppendeksel vervangen door blank aluminium en oogt hierdoor wat minder bont. Alle vloeistoffen zijn vervangen evenals de banden. Binnenkort naar de RDW voor de officiële invoering en vervolgens door naar TLM voor een set cilindrische K&N filters met bijbehorende afstelling. De zijkappen maken hiervoor plaats, waardoor de achtervering qua look beter tot z’n recht komt.
De deuk is juist minder diep geworden na mapping. Origineel is t nog veel erger. In de praktijk voel je niks van die dip. Rotondes in de 2 in een vloeiende lijn naar 6500 TpmDan zal ik wel weer de oude mopperkont zijn. Ik vind die groene kleppendeksels wel mooi. Dat is omdat het dan samen met de rest van het lakwerk de Italiaanse driekleur vormt. Op zichzelf is groen natuurlijk wel een rare kleur voor kleppendeksels.
En vermogen zegt me ook niets. 90 of honderd pk, het zal mij boeien. Ik zou liever die deuk tussen de drie en vierduizend toeren kwijt zijn.
als je naar de schaal kijkt voor het koppel , het koppel is in tussen 3500 en 8000 RPM zo'n beetje tussen 50 en 55 Nm, dus de koppelkromme is bijzonder vlak.De deuk is juist minder diep geworden na mapping. Origineel is t nog veel erger. In de praktijk voel je niks van die dip. Rotondes in de 2 in een vloeiende lijn naar 6500 Tpm
als je naar de schaal kijkt voor het koppel , het koppel is in tussen 3500 en 8000 RPM zo'n beetje tussen 50 en 55 Nm, dus de koppelkromme is bijzonder vlak.
dat zie je niet vaak.
overigens is 3500 RPM wel de ondergrens en als je serieus gas wil geven zou ik hem boven de 4500 RPM houden.
het is geen harley.
Bij 4000 tpm heeft ie ongeveer 88 Nmals je naar de schaal kijkt voor het koppel , het koppel is in tussen 3500 en 8000 RPM zo'n beetje tussen 50 en 55 Nm, dus de koppelkromme is bijzonder vlak.
dat zie je niet vaak.
overigens is 3500 RPM wel de ondergrens en als je serieus gas wil geven zou ik hem boven de 4500 RPM houden.
het is geen harley.
Ik rij bijna niet onder de 4000....Ik rij vrijwel dagelijks op een vierkleps boxer. Die loopt prima tussen de 3000 en 4000. Dan is de Guzzi ineens heel onhandig die ruk rijdt onder de 4000 en eigenlijk alleen goed loopt als ik me niets van snelheidslimieten aantrek
Als eens gedacht over terugschakelen??? Genoeg toeren om lekker te rijden en je rijbewijs mogen houden....Ik rij vrijwel dagelijks op een vierkleps boxer. Die loopt prima tussen de 3000 en 4000. Dan is de Guzzi ineens heel onhandig die ruk rijdt onder de 4000 en eigenlijk alleen goed loopt als ik me niets van snelheidslimieten aantrek
Mm, voor een gus toch wel aan te raden....100 rijden met vijfduizend toeren past niet in mijn stijl.
je kunt ook een keer opschakelen , kom je rond de 4500 toeren uit , dan loopt hij prima.100 rijden met vijfduizend toeren past niet in mijn stijl.
Ik denk dat wij ongeveer dezelfde bak verhoudingen zullen hebben. Nu moet ik de teller nog eens naast een GPS houden, maar op de teller kan ik net aan 120 in zijn vijf doen. Een beetje afremmen is terug schakelen. Fantastisch als je aan het gas kan blijven hangen en op en neer schakelen. Maar een drama als je de A2 af moet sukkelen. Toch, met al zijn nukken, het blijft een fantastische fiets.je kunt ook een keer opschakelen , kom je rond de 4500 toeren uit , dan loopt hij prima.
bij mijn V7sport kan je pas bij 120 in de 5 schakelen , dan zit hij nog onder de 4000 toeren.
op een binnenweg een vrachtauto inhalen doe je in de derde versnelling.
trek je hem in de eerste verselling door tot het rode gebied loopt hij ruim 100 km/uur.
hoort gewoon bij het karakter van zo'n ding
Het verschil is dat de V7sport 50 PK heeft ( volgens de italiaanse folder zijn het er 72 , maar de rollenbank zegt 50 ) en door de korte slag en snelle nokkenas onderin de toeren niemand thuis geeft.Ik denk dat wij ongeveer dezelfde bak verhoudingen zullen hebben. Nu moet ik de teller nog eens naast een GPS houden, maar op de teller kan ik net aan 120 in zijn vijf doen. Een beetje afremmen is terug schakelen. Fantastisch als je aan het gas kan blijven hangen en op en neer schakelen. Maar een drama als je de A2 af moet sukkelen. Toch, met al zijn nukken, het blijft een fantastische fiets.
Ja klopt ook wel een beetje, bij 100 zit je net tussen 2 versnellingen in.Ik denk dat wij ongeveer dezelfde bak verhoudingen zullen hebben. Nu moet ik de teller nog eens naast een GPS houden, maar op de teller kan ik net aan 120 in zijn vijf doen. Een beetje afremmen is terug schakelen. Fantastisch als je aan het gas kan blijven hangen en op en neer schakelen. Maar een drama als je de A2 af moet sukkelen. Toch, met al zijn nukken, het blijft een fantastische fiets.
Het verschil is dat de V7sport 50 PK heeft ( volgens de italiaanse folder zijn het er 72 , maar de rollenbank zegt 50 )