welke garmin zumo

En het werkt nog ook. Standaard op de Zumo 390 2 kaartknoppen. Geluid dempen en stop navigeren. De eerst heb ik verwijderd waarna een nieuwe geselecteerd kon worden. Dat zijn nu de punt overslaan knop en stop navigeren 👌🏻

IMG_7628.webp

Ideaal voor het rijden van met Kurviger gemaakte en naar de Garmin gekopieerde routes. Die combi werkt super. Kan via spoor omgezet naar route met één eindbestemming dus, maar ook met een punt naar punt route. Dat laatste is handiger als je letterlijk het spoor bijster bent. Dan kun je gewoon herberekenen naar het volgende punt en kom je altijd weer op de geplande route terug. 👍🏻

Ik laat altijd ook de track zichtbaar op de kaart. Je ziet dan meteen of de berekende route verschilt van de track en bij simpele omleidingen hoef je niks te doen om snel weer op de route te komen.

Het werkt super. Vandaag een route getest waar ik bewust van ben afgeweken om te kijken wat er gebeurt als je gaat herbereKenen, een punt over wilt slaan etc. Garmin kan veel dus je moet even uitvogelen hoe je het het handigst vindt, maar dan heb je ook echt iets heel handigs en bruikbaars.

Garmin kan veel dus je moet even uitvogelen hoe je het het handigst vindt, maar dan heb je ook echt iets heel handigs en bruikbaars.
Maar dat is iets wat veel mensen niet willen doen.
Die vinden dat alles vanzelf moet gaan,maar ze vergeten dat iedereen verschillende eisen heeft en dat er daarom ook zoveel mogelijkheden in zo'n toestel zitten die je dan wel zelf moet instellen.

Dat klopt. In de meeste gevallen gebruik ik 'm ook om gewoon op de snelste manier naar een onbekend adres te navigeren. Daarvoor gewoon alles op automatisch zetten. Maar als je meer of iets anders wilt heb je de mogelijkheid ertoe en dat geeft een hoop meerwaarde.

Terug
Bovenaan Onderaan