Wat is de belangrijkste aan- en verkoop site van motoren ?

ducfan

MF'er
11 dec 2001
60
0
Amsterdam
Vroeger was alles beter...


Kredietcrisis of niet ik wil graag een andere motor kopen.

Ik was gewend om dan te zoeken via marktplaats.nl maar het aanbod is momenteel helaas beperkt. Wat is heden ten dage de site met het beste aanbod vraag ik u ?

2dehands.nl is gratis maar wordt veel minder bezocht en in ieder geval minder aangeboden dan op marktplaats

Voorheen was marktplaats gratis, toen 6 euro maar aangezien het nu zo'n 25 Euro kost en de handel stokt in afwachting van betere tijden, lijkt het alsof een ieder zich bedenkt om zijn moto niet in een kostbare advertentie te zetten.

Ik zoek een nette Supermotard (KTM) die moet toch te vinden zijn ?

Welke dealer heeft er drie naast elkaar staan ? Op welke site kun je het beste kijken om te vergelijken en alsnog te kunnen kopen ?
 
Laatst bewerkt:
Vroeger was alles beter...


Kredietcrisis of niet ik wil graag een andere motor kopen.

Ik was gewend om dan te zoeken via marktplaats.nl maar het aanbod is momenteel helaas beperkt. Wat is heden ten dage de site met het beste aanbod vraag ik u ?

2dehands.nl is gratis maar wordt veel minder bezocht en in ieder geval minder aangeboden dan op marktplaats

Voorheen was marktplaats gratis, toen 6 euro maar aangezien het nu zo'n 25 Euro kost en de handel stokt in afwachting van beter tijden, lijkt het alsof een ieder zich bedenkt om zijn moto niet in een kostbare advertentie te zetten.

Ik zoek een nette Supermotard (KTM) die moet toch te vinden zijn ?

Welke dealer heeft er drie naast elkaar staan ? Op welke site kun je het beste kijken om te vergelijken en alsnog te kunnen kopen ?

Heb je op dit forum al gekeken bij motoren te koop?

Zoek je zoiets:

KTM 620 LC4 Supermotard
 
Laatst bewerkt:
Maar natuurlijk.
Het is en blijft echter een forum.
Niets ten nadele van het motorforum maar het is er niet echt op ingericht.
Al die kennelijk broodnodige kickjes enzo...
 
Laatst bewerkt:
Ik zoek een jongere en lichtere motor, ik heb mijn oog laten vallen op de EXC modellen van KTM. Door iets meer uit te geven hoop ik er langer plezier van te hebben.
 
De dealers die ik heb bezocht hebben over het algemeen bijna geen SM's staan.

Afpingelen is niet eens het doel. Meer om tot een goede afweging te komen heb ik verschillend aanbod nodig. En het aanbod kan ik moeilijk vinden vandaar mijn vraag :

Wat is heden ten dage de belangrijkste aan en verkoop site van motoren ?
 
op marktplaats moet je tegenwoordig betalen om je motor neer te zetten. daarom wijken veel mensen uit naar speurders en anderen. als je weet wat je zoekt kan je het ook proberen met advertentiezoeker.nl
 
ebay.co.uk

tenzij je een budget bike zoekt, dan is het prijsverschil te klein
 
Laatst bewerkt:
'Aan en verkoop in crisistijd.' > 'Wat is heden ten dage de belangrijkste aan- en verkoop site van motoren ? '
 
De dealers die ik heb bezocht hebben over het algemeen bijna geen SM's staan.

Afpingelen is niet eens het doel. Meer om tot een goede afweging te komen heb ik verschillend aanbod nodig. En het aanbod kan ik moeilijk vinden vandaar mijn vraag :

Wat is heden ten dage de belangrijkste aan en verkoop site van motoren ?

Niet helemaal in de buurt voor jou, maar als je echt wat zoekt zou ik ook eens bij onze Oosterburen kijken.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/motorrad/
 
Terug
Bovenaan Onderaan