Oude BMW K's hadden dat volgens mij wel, een van de redenen dat je die in de winter veel zag.Dat ziet er goed uit. Jammer dat ze bij motoren geen rubbers monteren waardoor je zonder overmatige werkzaamheden gewoon met een paar remmen door de pekel kunt. Ik moet het ook nog doen voor 3 sets, maar dat komt pas als de buitentemperatuur het toestaat.
Beetje te langNieuwe kettingset gemonteerd Bekijk bijlage 2082053
Toch fijn Martin dat je nog even de foto hebt aan die scooter te prutsen!
Een paar dagen geleden het monstertje aan de druppellader gehangen. Wacht nu op de winterbeurt. Bij het eerste mooie weer gaat het weer mee op pad.
Zeker, een volle 10 minutenMooi dat velen toch een zinnige besteding aan de eerste kerstdag hebben weten te geven.
En glimmen ze, want mijne zijn van zwarte kunststof daar valt niks aan te poetsen…..Ik heb vandaag mijn ventieldopjes gekuist
Zekers,mijn brommert is dan ook exclusiefEn glimmen ze, want mijne zijn van zwarte kunststof daar valt niks aan te poetsen…..
Nou mooi danZekers,mijn brommert is dan ook exclusief
Fut ipv foto.
Blijven oefenen
Maar smaken wel beter.....als je ze in je mond stopt tijden het pompen....En glimmen ze, want mijne zijn van zwarte kunststof daar valt niks aan te poetsen…..