Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Waarschuwing: weer- én verkeersalarm! Gereden?

Hallo slechtweerrijders,

Ik was donderdag ochtend gebracht door me moeder
Die vond het te gevaarlijk dat ik naar Den-Helder moest met dit klote weer, dus bood ze het aan me te brengen wat ik dan ook weer niet afsla.. miste alleen vandaag me motortje dus de trein gepakt

Ik vond het al met al wel meevallen.... Wel topsport trouwens : Breda- Amsterdam - Breda met die wind...

Ben zelf ook maar van Haarlem (a9)-Utrecht-(a2)-Breda(a27) gegaan. Wel nadat de ergste storm over was. Maar als nog was idd wel een aantal x goed het kopje er bij houden. Echt relaxed rijden was het niet...heb goed gebruik gemaakt van me rijstrook Vooral als je de wateren over gaat op de a27...smallere stroken, vrachtwagens die slingeren... Was te doen, maar kan me ook voorstellen als je al een beetje onzekere rijder bent dat je dan fouten gaat maken.

De a2 is hele 3 baans, heb daar bijna de hele tijd naast een vrachtwagen gereden. Dat hielp echt veel! Ookal vonden de koekblikkers het niet echt relaxed volgens mij

Vroeg me af...heeft het nou veel zin om dan met een hogere koppel te rijden (lagere versnelling)?? ivm met grip en kracht....

Vandaar mijn opmerking over topsport. Het was goed te doen, maar ik was wel heel errug moe toen ik thuis kwam hoor.

Ook zat koekblikkers op de weg die denken dat ze door een zuchtje wind op een drukke provinciale weg amar direct 65 moeten gaan rijden

Ik zag net in het 20.00uur journaal (nog niet de herhaling ) dat het donderdag weer gaat waaien.
Zou het KNMI wederom een weeralarm uitvaardigen?

Verwachting komende 5 dagen
woensdag 17 januari tot en met zondag 21 januari 2007
Donderdag grote KANS op ZUIDWESTERSTORM en ZEER ZWARE WINDSTOTEN.
Verder aanhoudend zacht met van tijd tot tijd regen of buien.
dinsdag 16 januari 2007 04.57 uur

Zie ook: www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen.

Allemaal ook dan weer met de motor?

Laatst bewerkt:
Donderdag kan je mij vinden op Scheveningen.

Nog meer mf-ers die gek zijn op wind?

[spam]
Voor m'n werk heb ik ooit een sms alarmerings systeem gemaakt. Toevallig is er ook de optie om een weeralarm waarschuwing te ontvangen. Kost wel 40cent per sms. Super praktisch is het niet, tenzij je onder een steen woont. Meestal wijst alles er op dat er een weeralarm aan zit te komen. Maar als ie dan wordt afgekondigd krijg je wel een smsje
http://www.alarmbericht.nl/
[/spam]

ik gebruik altijd nieuws sites ... werkt net zo goed, en als ik weg ben, moet ik toch ook weer naar huis...

gelul met dat weeralarm de hele tijd. Iedereen loopt zich druk te maken en uiteindelijk waait het alleen wat.... nou nou poe poe vroeger zeiden ze niets en dacht je die dag alleen "gut wat waait het zeg".

Deze flauwekul is ontstaan uit indek gedrag van de heren weerboeren omdat die ná een fikse storm altijd te horen krijgen dat ze hadden moeten waarschuwen.

Muhahaha een betere reclame voor motorrijden kun niet krijgen....moet je kijken wat ik op trafficnet aantrof

nou ik laat de motor lekker staan... t waait hiero aardig en ik moet naar den haag... lang leve t ov

Tiel is weer (nog?) rustig...

Laatst bewerkt:
Heel veel regen gezien... wind viel wel mee, maar de regen....

Hoorde van meteoconsult trouwens, dat de storm het hoogtepunt zal hebben rond de avondspits, dus be prepared!

Laatst bewerkt:
eerste dakpannen liggen eraf hiero bij de buren... gaat lekker...

Laatst bewerkt:
hier in groningen wel veel regen maar met de wind valt het nog reuze mee

(het zal wel gaan stormen als ik met de trapfiets vanmiddag weer naar huis ga )

Een voordeel: als het vanmiddag vanaf Utrecht naar Almere helemaal vaststaat
met auto's, rijd ik op de motor lekker beschut ertussendoor

Ik ga denk ik wel op tijd naar huis vanmiddag.

Laatst bewerkt: