Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Waarschuwing: weer- én verkeersalarm! Gereden?

Klote voor je, hopelijk is ie zo snel mogelijk weer rijklaar

Ik stap nu ook niet op... 100 procent dat ik d'r afgeblazen wordt... De trampoline van m'n zussie is ook al omgewaaid... en dat ding is niet klein en niet licht... So no way I'm gonna drive now...

Nou ik ben wel een paar motorrijders tegen gekomen tussen delft en pijnacker, maar zwaaien leek me geen goed idee.

Bij een iets meer draagbare hoeveelheid wind slinger ik r altijd lustig op los op de brienie.

Gisteren stond er ook al een aardige bries. Wanneer ik daar last van had? Bij het stoplicht ... motor in de vrij ... groenlicht ... in de versnelling ... windstoot van rechts ... net op tijd weer mijn voetje aan de grond. Ik hoef er vandaag niet uit maar als het moest zou ik op de motor gaan. Dat koekblik van ons is eigenlijk een lichtgewicht windscherm en je hebt niet twee keer zoveel ruimte als met de motor.

Dit kl#@[#[te weer heeft er voor gezorgd dat mijn rugzak (vastgemaakt met snelbinder op duozitje) nu twee mooie gaten heeft. (door voor de seatpipes te waaien)
Ook in mijn nieuwe schoenen (die daarin zaten) zit er een gat, een ook in mijn agenda en boeken
Mijn schijfremslot bestaat nu uit ijzer met daaraan vast klonters gesmolten plastic

heb nog gereden vandaag. ook nog is langs het water ook op de snelweg. je moet wle je koppie erbij houden. verder was het prima te doen. motor stond ook nog netjes rechtop in het hok (de perfecte jiffy van ducati )

Wat een ellende allemaal Blijft een lastige keuze he? Om met t koekblik de file in of gewoon de brommert met alle gevolgen van dien

Graag nog meer van deze verhalen, dan voel ik me straks niet zo ellendig in de rij om thuis te komen .

Maar eh jongens en meiden die nu toch de moto pakken: doe voorzichtig! Zie jullie graag onder betere omstandigheden weer en dan ik weer terug.

Het is echt rustig weer hier... (Tiel)
Misschien wat vroeg om zoiets te roepen.

Ben vandaag gewoon met m'n XR 250 naar m'n werk gegaan. Er zit ook een stuk 80 km weg door het open land. Tja, er stond wel wat meer wind als anders. Maar een weeralarm? Wel wat overdreven.

Better safe then sorry....
Toch waaide het hier echt mega hard, op de snelweg zag ik al een vrachtwagen opeens richting vluchtstrook gaan

Balen
Gelukkig krijg je wel alles vergoed!

[me="P. IJsvogel"]is op de trapfiets as usual [/me]

Better safe then sorry....
Toch waaide het hier echt mega hard, op de snelweg zag ik al een vrachtwagen opeens richting vluchtstrook gaan Balen
Gelukkig krijg je wel alles vergoed!

stonden er op de terug wge ook nog een paar op de vluchtstrook. vrachtwagen die met zeil af waren gedekt.

mwaoh ik vond het wel meevallen vandaag.

IK had gisteren mee last van de wind

Wel ff gewacht tot de grootste hoosbui voorbij was

Hier aan de kust stormde het behoorlijk

Dacht ff dat er een boom omging van 15m hier in de straat Hij staat nog.

Zelfs nog een paar km op de motor gereden, was meer noodzaak, maar wel geheel binnendoor gereden en langzaam.

Ik werd vandaag in mn koekblik al haast in de vangrail gedrukt toen ik over de IJssel kachelde. Wil niet weten hoe dat op de motor was gegaan

Laatst bewerkt:
Ik ben heel thuis gekomen

Wel een binnendoor weggetje genomen.

Ook nog ff naar een andere

Ik werd vandaag in mn koekblik al haast in de vangrail gedrukt toen ik over de IJssel kachelde. Wil niet weten hoe dat op de motor was gegaan
Ik heb weinig last van de wind gehad vandaag (voor 8 's morgens en na 6 uur vanmiddag).
Alleen het schoot vanmorgen niet op (filerijden) Koekblinkers raken ook van het minst of geringste van slag...

Ik ben vandaag om ~9uur naar Den Bosch gegaan, en rond 17:00 weer terug

Ik vond het minder erg als gister though. Gister was er echt hele zware regen etc, vandaag waaide het wel, maar niet echt veel last van, gewoon een beetje tegenhangen.

Alhoewel het schijnt dat Gelderand/Brabant er niet zoveel last van had (Ik van Wijchen -> Den Bosch)

Laatst bewerkt:
Ben vandaag maar met het blik gegaan. Op de motor loop je al risico genoeg, waarom ook nog eens tegen beter weten in toch gaan rijden als je ook andere opties hebt? (hoewel files natuurlijk zuigen) Donker, regen en veel wind is geen goede combo.

Op de rechte stukken soms net zo plat als in de bochten maar verder ging het prima ook voor iemand die nog geen maand motor rijd... (al wel 3 jaar schakelbrommers overigens)

Laatst bewerkt:
Zwaar overtrokken, al die weeralarmsituaties.
Als er echt iets aan de hand is geloof geen hond dat er wat was.

Het was immers donderdag en dus met de Donderpoes om +/-14.00 naar en om 23.30 van mijn werk (op Schiphol) gegaan en dan lees je dat er op de A1 tussen Laren en Amsterdam rijstroken afgezet waren wegens water, ik vond wel dat het regende idd., maar wegens om dat extra zuchtje wind nou een weeralarm uit te vaardigen....

Enne ruim 100 km door weer en wat wind en gespot...

Laatst bewerkt:
Ik vond het al met al wel meevallen.... Wel topsport trouwens : Breda- Amsterdam - Breda met die wind...