Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Waarschuwing: weer- én verkeersalarm! Gereden?

Het is volgens mij heel fel en plaatselijk allemaal. Hier was het net harstikke donker en nu weer zon. Maar wel zo erg dat de aardlekschakelaar er dus uit vloog...

Straks nog ff een ritje naar het ziekenhuis. Zie wel wat het weer me brengt
Uhmmm, wel even afkloppen op ongelakt hout

[me="Tuutuut"]had regen en was niet blij met de zomeroutfit (spijkerbroek, doorwaai-jas) [/me]

Wel veel schuim op de weg en het was nieteens bier

Pfff.. 3 buien met wat gerommel... tis echt weer wereldschokkend
Dan hoef je ook niet te reageren. Het is gewoon een waarschuwing aan de onervaren mede motorrijders dat ze moeten opletten voor gladde wegen en hoos/hagelbuien...

Hm vandaag in zuid limburg stortregen en onweer met de nodige bliksemflitsen, geen pretje om te rijden. Gelukkig waterdicht leren pak.
Weet iemand hoe gevaarlijk het is op de motor met onweer? Was voor mij de eerste keer en was niet echt leuk.

Hm vandaag in zuid limburg stortregen en onweer met de nodige bliksemflitsen, geen pretje om te rijden. Gelukkig waterdicht leren pak.
Weet iemand hoe gevaarlijk het is op de motor met onweer? Was voor mij de eerste keer en was niet echt leuk.
Denk net zo gevaarlijk als op de fiets ongeveer, alleen heb je wel wat dikkere banden dus misschien werkt dat nog in je voordeel.

nou het was weer de eerste keer in tijden dat de bike regen heeft meegemaakt ... vond ie lang niet zo erg als het baasje .. was tot op mijn boxer nat

stukje Den Bosch - Oss was weer ruim voldoende water voorhanden

Vandaag voor het eerst alleen de weg op....na mijn examen dan, gister een SRAD gekocht, dus moest dat vandaag uitgetest worden....

1 ding heb ik wel getest.....mijn pak is waterdicht....

Verder ben ik nogal...bang/voorzichtig met nat weer...

Verder ben ik nogal...bang/voorzichtig met nat weer...

Nix mis mee toch? Ben ook voorzichtig met nat weer en heb Rbw al iets langer. Vooral natte tramrails zijn billenknijpend griezelig soms..

hier enkel paar spatjes gehad, was op de fiets dus lekker afkoelen

Ik ben maar gaan lopen, vond het prima...en tja het natregenen was met dit weer niet erg...alleen die onweer..hou er niet van!

Uhmmm, wel even afkloppen op ongelakt hout

[me="Tuutuut"]had regen en was niet blij met de zomeroutfit (spijkerbroek, doorwaai-jas) [/me]

Wel veel schuim op de weg en het was nieteens bier

Het was droog gebleven! (zag er wel donker uit trouwens)

Maar het ziet er nu naar uit dat ik straks wel noodgedwongen aan waterballet moet doen

viel allemaal wel mee. Ik had een stevige plens bui te pakken. Maar na 15 in rijden begon de zon alweer te schijnen, en kon dus mijn leren overall een beetje drogen