Waarschuwing: weer- én verkeersalarm! Gereden?

He, dat is handig.
's Ochtends met prachtig weer naar mijn werk, op de terugreis mooi mijn motor afspoelen.

Ohooooh, niet gelezen en nu ben ik al op de motor naar m'n werk gegaan................hoe kom ik nu vanmiddag terug naar huis :o

Nee, mij maakt het niet uit, maar dit zullen toch een hoop van de mooiweerrijders denken die ik vanmorgen tegenkwam :+

met net mijn rijbewijs (begin feb) en inmiddels al 3500km op de kiezen heb ik inmiddels al storm, hagel, sneeuw, ijzel, regen, vrieskou en mooi weer getrotseerd ... kom maar op met die 30 graden :9~

Poeh veels te warm om de koe aan te trekken -O-

maar altijd beter dan s'ochtends al bibberend naar stage rijden :Y

heh, ik dacht al, mei, en dit topic weer omhoog?

Is er dan niets meer heilig? :P

's Ochtends dus lekker op een droge weg knallen en 's avonds idd schoon gespoeld.
Gelukkig gisterenavond mijn ketting ingevet, dus die kan er tegen aan.
Hoop dat er flink wat valt, want dan spoelt al dat vuil een beetje van mijn motor. :X

Moet hem eigenlijk dan ook insoppen, wegrijden naar huis en klaar. :+

mijn collega's waren al aan het lachen vanochtend...
ik zal wel zwaaien vanmiddag @ A2 naar ze

Pfff.. 3 buien met wat gerommel... tis echt weer wereldschokkend :Z

Waarschuwing? Ik ben gewoon op de brommer hoor.

Ben wel op de motor, hopen dat het onweer verder uitblijft. Ik ben toch wat huiverig om met zulk weer de polders te doorkruisen.

Laatst bewerkt:
was ook gewoon op de motor weg :]

wel voor de bui binnen, maargoed.. had ook anders kunnen zijn :) :Y

Het zonnetje schijnt nog steeds.... welk wolkjes aan de lucht, maar geen grijze. Lekker houden zo, dan kom ik droog thuis op de trapfiets :]

Ben wel op de motor, hopen dat het onweer verder uitblijft. Ik ben toch wat huiverig om met zulk weer de polders te doorkruisen.

Snel zu hause broeder!

Het kan nu nog. O-)
Straks breekt de hel los! :P

ik moet zo nog weg op de motor maar in in naaldwijk is het al heel de dag kurk droog wel net visite gehad die onder weg eeen heerlijk bui op zich gehad heeft maar dat was in utrecht

In het oosten komen wel fikse buien(en onweer), zie buienrader.
Verder voor de rest van NL valt het reuzen mee.

Was er een weeralarm? :?

Hmmm... ok dan.
'kBen gewoon op de motor geweest. Heb het heen én terug van m'n werk gelukkig droog gehouden op de motor, hoewel in er wel behoorlijk donker uitziet.

Straks nog ff een ritje naar het ziekenhuis. Zie wel wat het weer me brengt :]

Terug
Bovenaan Onderaan