Waar vind ik racegaas

Ben net even bij de Praxis geweest en heb even rond gekeken en JA HOOR..........
Bij de toogprofielen (stucwerk) hebben ze iets wat er verdomd veel op lijkt, de zogenaamde tussenstukken. (in wiebertjes motief)
Voor 15 pleuro's heb je zeker genoeg voor de hele motor (mits je geen naked bike hebt :? )
FF in de grond verf en aflakken in de gewenste kleur. 8-)

Hallo oma ;)

Voordat ik de zoekfunctie had gebruikt :X , had ik vandaag een topic geopend over racegaas. Ik ben op zoek naar 2 stukken racegaas van ongeveer 40x40cm. Ik ben vandaag eerst naar een autospeciaalzaak geweest echter zij hadden racegaas in een maximale breedte (of hoogte ;) ) van 30 cm. Vervolgens ben ik na het lezen van dit topic naar de Gamma geweest maar ook dat gaas voldoet niet aan mijn eisen. Het is wel leverbaar in de juiste maten echter dit gaas is veel te slap en al helemaal niet mooi genoeg voor op mijn racer. Ook de link hierboven naar 'mooi racegaas' levert helaas niets (niet breed genoeg) op. Heeft iemand wellicht tips of ideeen voor mij :?

Alvast bedankt! :)

Ciao, Indorider

Maat van mij had in z'n brommer wat gaas uit een afzuigkap gemonteerd *D zag er stik mooi uit.
Bij mijzelf zijn de gaten in de kappen wat kleiner en gebruik ik van dat fijne horregaas, wat ook best mooi staat.

ff een maailtje naar Safesell.nl

Daar effe vragen om race gaas, hij heeft 2 verschillende en die ook weer in 2 kleuren

Na aanschaf van een onderkuip had ik hetzelfde probleem, heb bij de plaatselijke motorzaak gevraagd, en die hebben een vel 'scootah-racegaas' :r besteld. Kon kiezen uit de kleuren zwart / zilver / blauw /goud. Vel is zo'n 30 x 25 cm ofzo (gokje) en kost €9.95

full

full

Ziet er gemonteerd ook leuk uit, niet overdreven *blingbling*

kwam knap gaas dus niet plastic spul met chrome d'r overheen ofzo tegen bij de mega doe het zelf zaak in belgië, redelijke prijs voor echt goed spul en verkrijgbaar in maten tot 100x100 cm
full

Mss een beetje late reactie maar ik heb wel eens gaas gekocht op www.easyparts.nl (dan naar optische styling gaan en dan naar racegaas gaan)

daar hebben ze nog verschillende kleuren ook.

011185270_hi.jpg

0118093580_hi.jpg

0118093585_hi.jpg

011185269_hi.jpg

0118093582_hi.jpg

0118093581_hi.jpg

ohja kost nog geen eens 8 euro per stuk van 45x30 cm

idd, heb ook zwart gaas bij easyparts besteld, goed spul hoor.

gewone scooterzaken hebben goed race gaas liggen in verschillende kleurtjes..

Heb net bij de Hornbach een stuk alu gaas gekocht, supermooi fijn ruitmotiefje voor weinug... En heel flexibel dus makkelijk te buigen voor openingen met meerdere krommingen.

Maarre, hoe monteer je dat spul nou? Ik wil het zelf gebruiken voor mijn CBR 600 RR racekontje op mijn YZF 750 streetfighter:

full

Ja hallo, dat was 3 jaar geleden he!

tegenwoordig kan ik mezelf wel bevoorraden! :+

Heb net bij de Hornbach een stuk alu gaas gekocht, supermooi fijn ruitmotiefje voor weinug... En heel flexibel dus makkelijk te buigen voor openingen met meerdere krommingen.

Maarre, hoe monteer je dat spul nou? Ik wil het zelf gebruiken voor mijn CBR 600 RR racekontje op mijn YZF 750 streetfighter:

(Afbeelding)

Inderdaad, bij de betere scooterzaak in alle kleuren. Bevestigen met lijm uit een "lijmpistool" (electrisch, verwarmd, voor rrn prikkie bij de bouwmarkt of Xenos o.i.d.. Wel even de ondergrond ontvetten

OTOSAM,
ik denk dat alle autoaccesoires-shops het wel hebben, is ook mooi om de oliekoeler!!

full

-- wannabe -- hier:

Thnx voor alle tips. Mijn motor had al op meerdere plaatsen gaas zitten. Ik heb nu andere koplampen en wilde dit afwerken met hetzelfde gaas. Heb het nu gevonden!

full

Goeiemorgen,
ik heb een mailtje naar u verzonden waar u race-gaas kunt bestellen.
Nadat ik dit mailtje had verzonden, klikte ik even naar uw website. www.optitune.nl
Blijkt dat u een email adres van een verschrikkelijk mooie zaak opgaf.
Hoezo vragen naar een bekende weg.
Groet en beschouw het mailtje maar al niet

Laatst bewerkt:
Goeiemorgen,
ik heb een mailtje naar u verzonden waar u race-gaas kunt bestellen.
Nadat ik dit mailtje had verzonden, klikte ik even naar uw website. www.optitune.nl
Blijkt dat u een email adres van een verschrikkelijk mooie zaak opgaf.
Hoezo vragen naar een bekende weg.
Groet en beschouw het mailtje maar al niet verzonden.

ook gezien dat TS dit topic 4 jaar geleden startte? :z

Terug
Bovenaan Onderaan