Waar vind ik racegaas

oftewel zwarte bitumenkit, heb hier nog wel wat liggen :P :P , ideaal spul, droogt niet uit, blijft altijd flexibel, ook ideaal om natte voeten vanwege een rotte auto tevoorkomengatendichtmaakkit :)

hab net een bus zwarte bumper kit gekocht voor de side skirts van mn koekblik, plakt je schoonmoeder aan het plafond :} :}

Hmmmz ik zou toch eerder voor wat transparante kit gaan hoor.

Ik heb er ook al eens naar gekeken, nadat ik het op deze foto had gezien.
full

Vraag ff een Rico!!!!!!
Die heeft het al op zijn Gixxer zitten!

En verder....bij een automaterialenzaak die ook wat optisch tuning spul in huis heeft, lijkt me logisch?

Klopt, vraag het Rico, Dat is hem ook op de foto trouwens met die gele gixxer.. hij heeft het gelijmd in zijn plaatwerk..Geloof gewoon bij doe het zelf zaak gehaald..Vraag het hem maar eens..

Ja bijna net een 'echte' VTR })

Ziet er erg mooi uit hoor.

Nou... kben ook ff aan het hobby-en geweest...

Lukt wel aardig goed en bij deze wil ik meneer Aprilia nog bedanken dat ie alvast aan gaas in het kontje gedacht heeft (er zaten al wat piefjes).

Na 3 keer proberen was het eindelijk zoals ik het hebben wou...
Het resultaat:
7918

En de binnenkant:
7917

Het gaas is makkelijk te verwerken, gewoon een scherp kniptangetje, het is toch maar aluminium.
Niet gek voor 2 uurtjes werk....

Nu de luchtinlaten nog.

Laatst bewerkt:
Wat zijn piefjes? ;)

Ga je btw ff niet alles opmaken? Ik moet ook nog wat hebben weet je nog? :)

Goed gedaan hoor vent!!! :}

Laatst bewerkt:
Gewoon voor een paar pleuro's een prullebak kopen bij ikea en maar knippen en plakken.....

Ik heb ooit zoiets met mijn moped gedaan. Het mooiste is natuurlijk als je van dat goudkleurige gaas neemt. Oxideert niet en ziet er niet zo goedkoop uit! Ik kon het bij de lokale modelbouw winkel in alle vormen en maten krijgen, maar ik heb het uiteindelijk bij de ijzerboer gekocht als "zeefgaas" o.i.d. Zag er erg mooi uit!

Mensen..

blijf aub aan de koeling denken van je machien.. die grote open gaten zitten er niet voor niets...

Nou heb gisteren bij de formido ook een stukje gaas gekocht om in mijn luchthappers te gaan fixen.
gaas is gewoven gaas zie ook foto
full

Stukje van 100 bij 80 cm ( ongeveer schat ik ) was 11 euro.
het is heel fijnmazig waardoor ik geen schrikbarend verminderde luchtstroom krijg.

Maar ik heb in mijn luchthappers geen punten waarop ik het kan klemmen net als hierboven is laten zien. Welke kit kan tegen de hoge temperaturen die zich in mijn kuip ontwikkelen ?

temp is geen probleem, origineel zitten er roosters die ik niet heb en die kun je alleen kopen met de kuipdelen erbij :j helaas

Terug
Bovenaan Onderaan