Vraag benzine filter 2 takt

Paul17

MF veteraan
23 aug 2002
1.585
1
Groessen
Als ik met een koude motor rij wil het benzine filter vaak helemaal droog komen te staan. Hij staat dan gewoon af na een paar km. Als ik de motor dan ff laat staan start hij weer.
Rij ik met een warme motor weg heeft hij dit probleem niet :?
Ik sta regelmatig stil langs de kant van de weg en dat iriteerd me natuurlijk enorm. Kan het zijn dat het filter zich vacuüm trekt?! Ik heb alle slangetjes nagelopen maar geen een is verstopt ofzo. Bij de dealer hadden ze het er bij de aflevering ook al s over dat er problemen waren met het filter en vacuüm trekken maar na tig problemen ga ik niet meer naar die dealer. In het voorjaar gaat hij naar Star Twin voor een afstelbeurt.
Wat is het probleem en hoe kan ik dit tussentijds oplossen?
 
of je tank trekt vacuum, of je benzinekraan zit verstopt, er loopt wel een klein beetje brandstof door, maar soms niet snel genoeg.
En sommige benzine kranen hebben een PRI stand (=doorloop), als je hem hierop zet loopt er ten alle tijden benzine door, terwijl normaal er alleen benzine loopt als je motor er om vraagt.
 
rs-je ?

Haal je tank eens los. De rs heeft een achterlijk lange benzine slang die nogal eens klem raakt bij het monteren van de tank.

Tank omhoog en de slang langs de tank leggen.
suc6
 
Terug
Bovenaan Onderaan