Voor de winteravonden: Raad de rijder deel 4

John Long kom ik net ergens tegen ? Naam zegt me verder niet veel...:X

1. Correct!
2. bijv. de namen van de vele spleetoog "Japanese Grand Prix-only" wildcard rijders die hier vaak voorbij komen zeggen mij dan verder niet veel })
3. in 1978 Long on the BMW was battling for the championship in the burgeoning AMA Superbike Championship. Ultimately Long tied on points with Reg Pridmore, but lost the title in a tie-breaker.
 
Nog maar eentje dan
1.jpg
 
Tis idd Norman Brown, @ Skerries
Helaas om het leven gekomen tijden Britse GP van 83 :
Brown was killed during the 1983 British Grand Prix at Silverstone on 31 July 1983. When it began to rain he slowed, apparently due to mechanical problems. With greatly reduced speed he continued the lap to reach the pits. After exiting the Stowe corner he held to the inside line and was passed by multiple riders before being hit by Swiss rider Peter Huber, whose view was obscured by the riders in front of him. The race was not stopped until multiple riders decided to enter the pits voluntarily. Both riders died as a consequence of their serious injuries.;(
Beetje net zo'n ongeval als met Reinhold Roth..
 
Heeft niks met raad de rijder te maken maar denk ik wel interessant om te weten.....

6 EN 7 APRIL 2019
CLASSIC SPEED-SHOW TWENTE
Classic Racing Bikes bij BOR motoren De Lutte
Zaterdag 6 en zondag 7 april, een grote motorshow van wegraces vanaf de jaren 1950 t/m heden:
Meer als 40 motoren en meer als 25 merken, zoals……………..
Adler, Aermacchi, AJS, AMF Harley-Davidson, Aprillia, Bultaco, Cotton, Ducati, Honda, Kawasaki, Kreidler, KTM, Maico, Matchless, Moto-Guzzi, Morbidelli, Norton, Rotax, Suzuki, Yamaco, Yamaha, Yamsel, Zünndap en nog meer, zoals:
De Green Tulip van Aalt Toersen, het Ten Kate Team, Abbink Metaal en Rick Elzinga met zijn Yamaha MX2
2019 . De toegang is gratis!!
 
Aparte foto, aardig leeftijds verschil van de brommers.
Achterste rijder denk ik Freymond. voorste geen idee :?
 
Te pletter gezocht naar helmen van jaren '70 coureurs. Uiteindelijk uitgekomen bij retro-moto à St Cergue. Daar stuitte ik op de begrafenisondernemer Teuvo Länsivuori.
 
Terug
Bovenaan Onderaan