Ik moet er niet aan denken dat ik vanavond de tuin ook nog moet besproeien. Dat regelt de natuur hier voor ons.De enige zorgen die ik heb, nl. dat ik vanavond de struiken weer zal moeten besproeien schuif ik nog maar even voor mij uit.
Ik weet niet hoe 't in Vietnam zit, maar op de Filipijnen gaat dat ook vanzelf ... 't water kan daar in enkele minuten 10cm hoog staan, ook op veel wegen. Maar dat is de normaalste zaak van de wereld daar, iedereen dat aan 't rijden is ... rijdt gewoon lekker doorIk moet er niet aan denken dat ik vanavond de tuin ook nog moet besproeien. Dat regelt de natuur hier voor ons.
Wij zitten in een streek waar nog nooit overstromingen zijn geweest.Ge moet gewoon zo slim zijn uw stuk grond op een hoger gelegen deel te kopen, werd mij aangeraden door een van mijn kameraden daar, dus hebben we dat ook maar zo gedaan.
Maar ik denk dat het net zo is in Vietnam. Toch?
In alle bescheidenheid, ik denk dat ik mij overal kan handhaven...maar, als je je daar kan handhaven vind ik oprecht erg sterk! maar heb je niet de neiging om met je geliefde naar NL te verhuizen, waar de medische zorg e.d wat beter is?
Mijn hond maakt ook zulke koekjes.O ja, door al dat relaxte gedoe helemaal vergeten: de door Minh gemaakte koekjes!
Bij deze.
Gemaakt van o.a. roggemeel.
[afbeelding]
Welkom op MF, en in dit leuke topic!!!Groeten aan alle Nederlanders en Vlamingen die over Vietnam lezen.
Vanaf nu heeft Fred assistentie van een Zuiderbuur uit Gent, zij het dat ik nog eventjes in HCMC woon en (nog) niet in het bezit ben van iets op twee wielen.
Onze familie is pas twee weken geleden aangekomen dus uitleg met kennis van zaken komt van Fred en de flaters dan eerder van mijn kant.
Ik volg al eventjes maar vond het toch echt nodig om ook eens mijn zegje te doen, nu sommigen op dit forum menen dat Nederland en Belgie het paradijs is en de rest van de wereld bijgevolg door een stel idioten wordt bevolkt.
Idd, en daarom volg ik ook zo graag dit topicFred leert ons heel wat over een prachtig land en daar kunnen we hem alleen maar dankbaar om zijn.