VFR topic 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag ik aub svp ook een fotootje in OP????

Post hier wel niet zoveel als op het VFROC- forum, maar ik beloof mijn leven te beteren...

full
 
Blijkbaar verkeerd gelezen of opgevat dan... dacht dat je je afvroeg of de testbankresultaten krukas of achterwiel waren.
Krijg je na een dag hard werken en daarna nog even tot half 10 een vloertje eruit halen voordat je aan eten toekomt :X
Pretpiloot zei het al... fabriek meet altijd aan de krukas want dat ziet er spannender uit :+
No worries mate :)

Meeting plus ritje lijkt mij ook wel leuk een keer.

Vandaag een kle500 voor woon/werk en wat offroad erbij kopen :P
 
Even de datum prikker ingevuld. Voor ons liggen de mogelijkheden in juli alleen op 21 en 22.
De weken er voor moet ik spelen en 1 juli komt me te snel. Daarna wordt Truus toch wel heeeel zwanger en gaat het ook niet meer lukken.

Een nachtje er bij zou trouwens leuk zijn dus zou het 21 op 22 kunnen? Kunnen we ook een stiekum pilsjuh drinken s'avonds ;) Lekker joh!!!

M.a.w, een camping is prima!
 
Laatst bewerkt:
Mede Vifferts, ik zoek een stukje pijp dat tussen de demper en het eind van de uitlaat moet, maar ik heb geen idee hoe het heet. :?
 
Nope het is niet een linkpijp (denk ik). Ik kan het niet goed uitleggen denk ik, maar het is een heel kort pijpje die je pas ziet als je de demper eraf haalt. Het zit dus tussen de uiteinde van de uitlaat (waar je de demper aan vastzet) en de demper gesandwiched. Die van mij is helemaal in kleine stukjes gebroken en als ik het niet heb dan sluit het niet goed aan op de uiteinde van de uitlaat. Het is een soort pakking zeg maar.
 
Laatst bewerkt:
Nope het is niet een linkpijp (denk ik). Ik kan het niet goed uitleggen denk ik, maar het is een heel kort pijpje die je pas ziet als je de demper eraf haalt. Het zit dus tussen de uiteinde van de uitlaat (waar je de demper aan vastzet) en de demper gesandwiched. Die van mij is helemaal in kleine stukjes gebroken en als ik het niet heb dan sluit het niet goed aan op de uiteinde van de uitlaat. Het is een soort pakking zeg maar.

uitlaatpakking :') dat had je wel sneller kunnen uitleggen _O-
 
Dat is waar :') Maar ik had al gezocht naar uitlaatpakking (of zoiets) maar ik kon niks vinden, vandaar dat ik het hier vroeg. Ik zal nog wel eens kijken, bedankt ;)

En even voor de duidelijkheid, ik bedoel dus niet onderdeel 5 zoals op dit plaatje:
post-1517-1234774310.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat is waar :') Maar ik had al gezocht naar uitlaatpakking (of zoiets) maar ik kon niks vinden, vandaar dat ik het hier vroeg. Ik zal nog wel eens kijken, bedankt ;)

En even voor de duidelijkheid, ik bedoel dus niet onderdeel 5 zoals op dit plaatje:
[afbeelding]

ik neem aan dat je onderdeel 6 bedoelt dan?

specifieker: grafietpakking :Y
 
Laatst bewerkt:
ik neem aan dat je onderdeel 6 bedoelt dan?

specifieker: grafietpakking :Y

Nope, het zit juist aan de andere kant van de uitlaat, namelijk het stukje waar je de demper op vastzet.


Ja volgens mij is dat hem :) Past dat op mijn VFR? Even kijken. Blijkbaar wel :9

EDIT:
Het is een... *trommeldetrommelgeroffel*

REDUCEERHULS :+

http://www.motozoom.nl/webshop/meer...70032981&SID=14146319&SToken=CD06C79B977D2C9C

Wat ik alleen zo raar vind is dat er staat dat het ten behoeve van de 98-99 modellen zijn en ik heb het 2001 model. Maar de afmeting is wel goed :?
 
Laatst bewerkt:
Bij motozoom is het onderdeel duurder.
Informeer eens bij de lokale Hondadealer, scheelt je ook nog aan verzendkosten
Als je het part nummer googled dan kom je dezelfde "reduceerhuls" ook tegen bij andere Honda types, redelijk universeel onderdeeltje die de lokale dealer misschien ook in voorraad heeft.
 
Laatst bewerkt:
Liuis heeft exact hetzelfde als Motozoom maar is doorgaan een stuk goedkoper.
 
Beste mannen,

ik had vanochtend er last van dat de snelheidsmeter het niet meer doet.
Ik vermoed dat de opnemer bij het voortandwiel moeite heeft om mee te draaien met dat stomme plastic dingetje. (wat een beunconstructie)
heeft er iemand tips om dit beter vast te zetten?
je komt er ook met geen mogelijkheid aan zonder de halve motor te demonteren...

groeten paul
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan