VFR topic 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Poep!!! Hele op aan gepast vergeet ik het bericht te versturen, morgen poging 2. Morgen ga ik ook de md80 eens testen, kijken of de v4 te horen is naast een hoop wind geruis.
 
Hoe moet een Dynobank op de krukas meten?
Op die machines draait het achterwiel de rol aan waarop gemeten wordt dus lijkt me dan toch wel achterwiel PK's :?
Bij de fabriek hangen ze een blok direct aan de bank, direct op de uitgaande as en zo komen zij op de opgegeven krukas PK's.
 
Doe deze maar in OP, heb geen betere foto's

30tqx06.jpg
 
Hoe moet een Dynobank op de krukas meten?
Op die machines draait het achterwiel de rol aan waarop gemeten wordt dus lijkt me dan toch wel achterwiel PK's :?
Bij de fabriek hangen ze een blok direct aan de bank, direct op de uitgaande as en zo komen zij op de opgegeven krukas PK's.
wie heeft gezegd dat er krukas pks gemeten zijn? Ik vroeg of de fabrieks opgegeven 106 pks achterwiel pks waren. Dat mijn gemeten pks aan het achterwiel is snap ik..

Maar 110.9 is best netjes toch?
 
Er zijn testbanken die het verlies in de aandrijflijn meten, daarmee berekenen ze de blokpk's (i.i.g.) bij autotestbanken dus het kan allebei ;)
Maar inderdaad je sprak over a.wiel pk's.
 
wie heeft gezegd dat er krukas pks gemeten zijn? Ik vroeg of de fabrieks opgegeven 106 pks achterwiel pks waren. Dat mijn gemeten pks aan het achterwiel is snap ik..

Maar 110.9 is best netjes toch?

fabrieks opgave is krukas pk's :Y mijn VFR750 word opgegeven voor 98pk op de kruk, op de bank komt er standaard 94 uit (bij MADRacing iig)

met de nieuwe uitlaat kwam er met brakke afstelling 98 pk uit, dynojetkit is onderweg })
 
nog nieuwe OP foto's?

deadly, erwin en anderen???
 
Laatst bewerkt:
Woutje bedankt voor het plaatsen van mijn foto in de OP.

Ik durf het bijna niet te zeggen maar 21/22 Juli is mijn werk weekend, word hem dus niet voor mij.
Aangezien het mij toch wel leuk lijkt om om de meeste van hier eens in levende lijve te ontmoeten, hoop ik op een andere datum.
 
Maak er dan een mooi VFR weekend van en kom 14 juli naar Heksenhuis Duitsland.
Er speelt dan een leuke band heb ik gehoord ;)
 
Mag ik ook in de OP?
Woutje, jij kan goed kiezen zag ik al, dan mag je voor mij ook kiezen uit deze 2: *D

Foto-J8ZUXID3.jpg


Foto-VNEMWFMG.jpg
 
Maak er dan een mooi VFR weekend van en kom 14 juli naar Heksenhuis Duitsland.
Er speelt dan een leuke band heb ik gehoord ;)

o ja wie spelen er dan? sepultura? Metallica? rolling stones? :P

helaas zal ik dan niet kunnen meerijden......

De laatste VFR-meeting in heksenhaus was trouwens niet echt druk bezocht, zeg maar _O-
 
Laatst bewerkt:
Woutje bedankt voor het plaatsen van mijn foto in de OP.

Ik durf het bijna niet te zeggen maar 21/22 Juli is mijn werk weekend, word hem dus niet voor mij.
Aangezien het mij toch wel leuk lijkt om om de meeste van hier eens in levende lijve te ontmoeten, hoop ik op een andere datum.

de datum is een optie ;) en maar een voorstel van mijn kant. Ik sta open voor suggesties....

ik zal eens op zoek gaan naar zo'n data planner..
 
wie heeft gezegd dat er krukas pks gemeten zijn? Ik vroeg of de fabrieks opgegeven 106 pks achterwiel pks waren. Dat mijn gemeten pks aan het achterwiel is snap ik..

Maar 110.9 is best netjes toch?
Blijkbaar verkeerd gelezen of opgevat dan... dacht dat je je afvroeg of de testbankresultaten krukas of achterwiel waren.
Krijg je na een dag hard werken en daarna nog even tot half 10 een vloertje eruit halen voordat je aan eten toekomt :X
Pretpiloot zei het al... fabriek meet altijd aan de krukas want dat ziet er spannender uit :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan