VFR Topic 8 nothing beats a V4

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W
Ik heb me hendels al binnen *O*
Alleen heeft de koppeling hendel een inham wat lijkt dat er een kabel in past :?
[afbeelding]
[afbeelding]

Goedemorgen!

Dat is snel.
Inkeping voor kabel is mij niet opgevallen... niet nodig ook bij de VFR. Misschien dat het er als extra op zit omdat ie dan ook geschikt is voor de andere Honda modellen....
Moet ik vanavond even voor je kijken bij het andere setje dat ik heb liggen?

Groetjes
 
Goedemorgen!

Dat is snel.
Inkeping voor kabel is mij niet opgevallen... niet nodig ook bij de VFR. Misschien dat het er als extra op zit omdat ie dan ook geschikt is voor de andere Honda modellen....
Moet ik vanavond even voor je kijken bij het andere setje dat ik heb liggen?

Groetjes
:W
Als die anderen dat niet heeft :P Zal niet veel uitmaken ik zal morgen is kijken of deze ook goed zijn :] *O*
 
Ook aangepast!

Mag ik ook in de OP?
full
 
Mijn afbeelding in de OP mag ook wel vernieuwd worden eigenlijk: nu met duocover en betere buddy, veul mooiere tankpad, en nog wat details.
full
 
Dit weekend een probleempje met m'n VFR ('98), eindje gereden en het laatste stuk in Utrecht steeds lang wachten voor de verkeerslichten. Vlak voordat ik thuis was en weer even stil stond, ineens... stil. Het FI lampje ging aan, en niet meer uit. -O-
Startmotor deed helemaal niets meer, de rest werkte nog gewoon. Anderhalve minuut later, inmiddels op de stoep geduwd, startte hij gewoon weer en reed alsof er niets aan de hand was.

Iemand een idee wat dat kan zijn geweest? Het viel mij wel op dat de temperatuur dankzij het stilstaan op was gelopen tot zo'n 105 graden, en rond die temp zou de fan aan moeten springen. Die heb ik niet gehoord, maar na het handmatig doorverbinden van de fan switch gaat ie wel gewoon aan.
 
Na 23 jaar maar eens de carbs van mijn viffers uit elkaar getrokken :P . Eentje liep stationair niet echt lekker . Ik denk dat die dingen nog nooit uit elkaar geweest zijn want op de schroefjes totaal geen schroevendraaiersporen te vinden dus alles nog fabrieksnieuw ;) . Werd wel eens tijd geloof ik want er kwam uit beide vifferts toch redelijk wat drek . Mooie klote klus trouwens die carbs verwijderen en weer plaatsen maar inmiddels mag ik me wel expert noemen daarin ;) . Na complete reiniging , inspectie en het doorblazen van alle kanaaltjes en sproeiers alles weer gemonteerd en ik moet zeggen dat vooral in het stationair gebied flinke winst is behaald . Ze lopen nu beide weer perfect stationair . Op toeren kan ik weinig verschil merken en trekken ze als de brandweer zoals altijd . Al met al wel een pittige klus maar de moeite zeker waard geweest . Op naar de volgende 23 jaar :Y

Foto-FIWXMHSX-D.jpg
 
Laatst bewerkt:
Na 23 jaar maar eens de carbs van mijn viffers uit elkaar getrokken :P . Eentje liep stationair niet echt lekker . Ik denk dat die dingen nog nooit uit elkaar geweest zijn want op de schroefjes totaal geen schroevendraaiersporen te vinden dus alles nog fabrieksnieuw ;) . Werd wel eens tijd geloof ik want er kwam uit beide vifferts toch redelijk wat drek . Mooie klote klus trouwens die carbs verwijderen en weer plaatsen maar inmiddels mag ik me wel expert noemen daarin ;) . Na complete reiniging , inspectie en het doorblazen van alle kanaaltjes en sproeiers alles weer gemonteerd en ik moet zeggen dat vooral in het stationair gebied flinke winst is behaald . Ze lopen nu beide weer perfect stationair . Op toeren kan ik weinig verschil merken en trekken ze als de brandweer zoals altijd . Al met al wel een pittige klus maar de moeite zeker waard geweest . Op naar de volgende 23 jaar :Y

[afbeelding]

Netjes gedaan :Y :Y
 
Dit weekend een probleempje met m'n VFR ('98), eindje gereden en het laatste stuk in Utrecht steeds lang wachten voor de verkeerslichten. Vlak voordat ik thuis was en weer even stil stond, ineens... stil. Het FI lampje ging aan, en niet meer uit. -O-
Startmotor deed helemaal niets meer, de rest werkte nog gewoon. Anderhalve minuut later, inmiddels op de stoep geduwd, startte hij gewoon weer en reed alsof er niets aan de hand was.

Iemand een idee wat dat kan zijn geweest? Het viel mij wel op dat de temperatuur dankzij het stilstaan op was gelopen tot zo'n 105 graden, en rond die temp zou de fan aan moeten springen. Die heb ik niet gehoord, maar na het handmatig doorverbinden van de fan switch gaat ie wel gewoon aan.

Ik heb het zelfde gehad toen mijn accu bijna overleden was (en SR) misschien toch even controleren?

Als het nog een keer gebeurt kan je de zekering (onder je zadel) er even uithalen en er weer inzetten.

1x moeten doen, de reden weet ik nog steeds niet :?
 
Zo lekker in italië hier :p gisteren brak wel mn uitlaat af, maar dat heb ik ff gefixt met wat ijzerdraad wat ik vond bij wegwerkzaamheden. Pics komen zodra ik thuis ben :) verder lekker rijden hier, bandjes worden weer mooi rond met al die bochtjes.
 
Zo lekker in italië hier :p gisteren brak wel mn uitlaat af, maar dat heb ik ff gefixt met wat ijzerdraad wat ik vond bij wegwerkzaamheden. Pics komen zodra ik thuis ben :) verder lekker rijden hier, bandjes worden weer mooi rond met al die bochtjes.

Geef even een gil als je info wilt over een nieuwe auspuffanlage.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan