VFR Topic 8 nothing beats a V4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is basis natuurkunde... moment = kracht X arm.
Het kan dus niet anders dan dat je meer kracht moet zetten bij stevig remmen en ik kan me e iets bij voorstellen dat doseren ook wat lastiger kan worden.

remmen maak ik me niet zoveel zorgen om ;) het is het koppelen wat meer kracht gaat vereisen (ben er teminste goed achter gekomen met het wegrijden bij de TT :X uur lang op de koppeling tjokkelen :X )
 
Ben weer aanwezig hier!
Wel graag een nieuwe OP foto. ik ben Jeroen Hein en mijn naam is nu RoenioVTR.
 
Hoi

Ik ben ook nieuw hier en heb sinds kort een vfr 750 92'er gekocht. Moet zeggen heerlijke fiets :]

Dusss.. ik zal hier ook wat vaker komen :P

Oja.. ik ben nog op zoek naar een high mount sportuitlaat.. iemand suggesties? Of heeft er iemand nog eentje liggen?
 
Hoi

Ik ben ook nieuw hier en heb sinds kort een vfr 750 92'er gekocht. Moet zeggen heerlijke fiets :]

Dusss.. ik zal hier ook wat vaker komen :P

Oja.. ik ben nog op zoek naar een high mount sportuitlaat.. iemand suggesties? Of heeft er iemand nog eentje liggen?

Gefeliciteert met je aankoop! :Y :Y

Ennuh.....foto's?
 
Blacky verdiend ook een andere foto, ff wachten op mooi weer en een moment dat de nikon mee is ;)
 
Ook aanwezig in het nieuwe topic. Zag alleen dat mijn foto het niet meer doet, zal van de week ff een nieuwe maken en posten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan