Ook het stuk tank / zadel waar je tegenaan zit is nog netjes. En de uitlaat is niet verroest. Dat gaat meestal als eerste naar de klote.Nu je het zo opmerkt inderdaad..
Steppie is nog zwart:
Bekijk bijlage 2081525
Schakelaarhuis is groen, maar de schakelaars zijn nog zwart, evenals het handvat:
Bekijk bijlage 2081531
Spiegel is functioneel genoeg om de fotograaf te zien (of meer waarschijnlijk een lantarenpaal lol), en het dashbord glas lijkt mogelijk ook nog helder genoeg om functioneel te zijn, tov de staat van het omliggende kuipwerk.
Bekijk bijlage 2081536
Maar, ik vraag me toch wel af hoe dat zo groen kan worden als die wel regelmatig bereden wordt, zelfs zonder poetsen. De mijne slaapt ook buiten, en ik ben ook echt niet zo'n poetser, maar mos heb ik nog nooit op mijn motoren kunnen bekennen...
Nu je het zo opmerkt inderdaad..
Steppie is nog zwart:
Bekijk bijlage 2081525
Schakelaarhuis is groen, maar de schakelaars zijn nog zwart, evenals het handvat:
Bekijk bijlage 2081531
Spiegel is functioneel genoeg om de fotograaf te zien (of meer waarschijnlijk een lantarenpaal lol), en het dashbord glas lijkt mogelijk ook nog helder genoeg om functioneel te zijn, tov de staat van het omliggende kuipwerk.
Bekijk bijlage 2081536
Maar, ik vraag me toch wel af hoe dat zo groen kan worden als die wel regelmatig bereden wordt, zelfs zonder poetsen. De mijne slaapt ook buiten, en ik ben ook echt niet zo'n poetser, maar mos heb ik nog nooit op mijn motoren kunnen bekennen...
Bij die vriend van mij was het een iep in hun voortuin. Die moest van de gemeente gerooid vanwege de iepenziekte, maar hij heeft inmiddels ook geen motor meer.Bij mij voornamelijk eiken in de buurt trouwens.
Maar nog wel een Iep?Bij die vriend van mij was het een iep in hun voortuin. Die moest van de gemeente gerooid vanwege de iepenziekte, maar hij heeft inmiddels ook geen motor meer.
Geen idee, er staat iets anders voor in de plaats, maar of dat weer een iep is weet ik niet.Maar nog wel een Iep?
Inderdaad, veel groen heb ik gelukkig ook hier, grasveld voor het huis met 2 rijen bomen erop, en achter waar de garage staat ook bomen, struiken enzo. Moet er niet aan denken om in 1 of andere betonnen jungle te wonen.Lindenbomen, ook mooi. Komt een soort plak uit. Maar een omgeving zonder bomen zou echt lelijk zijn
[edit: on topic]Verwaarloosde[/edit] Kawasaki?ik ook, veel groen
Deze kwam ik vandaag tegen bij de reactorweg in Utrecht. Geen idee of hij al langs is geweest, maar hij staat er in elk geval al even, het onkruid groeit door het zadel. Moest gelijk aan dit topic denken.
Bekijk bijlage 2037857
Bekijk bijlage 2037858
Bekijk bijlage 2037859
Bekijk bijlage 2037860
Zo te zien waren ze hem beu in een parkeervak.Bekijk bijlage 2083133
De motor is nu moe en is gaan liggen
Ik heb het al eens eerder gezegd: als jullie zorgen dat zo'n prachtige PC bij mij in de garage belandt, knap ik 'm op in het kader van de 500 Euro Challenge !Zonde! Zo'n PC is al bijna verzamelwaardig. Of niet, @Garfield ?
Ik heb het al eens eerder gezegd: als jullie zorgen dat zo'n prachtige PC bij mij in de garage belandt, knap ik 'm op in het kader van de 500 Euro Challenge !
Toch bijzonder dat dit ding blijft liggen in het aangeharkte Nederland. Maar of ie vanavond overleeft?!Bekijk bijlage 2083133
De motor is nu moe en is gaan liggen
Harken ze gewoon langs af hoor.Toch bijzonder dat dit ding blijft liggen in het aangeharkte Nederland.