Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Verwaarloosde(?) motor gezien?

Ook het stuk tank / zadel waar je tegenaan zit is nog netjes. En de uitlaat is niet verroest. Dat gaat meestal als eerste naar de klote.

Kan misschien iets zijn wat van bomen af komt? Ik heb van de zomer ook het blik een paar weken onder van die hars bomen laten staan, ding zag er daarna ook niet meer uit.. Daar voor ook al niet, maar wel beter

De motor van een vriend van me zag er ook zo uit, ook al reed hij bijna dagelijks. Inderdaad een soort uit de bomen en als dat er eenmaal een tijdje op zit krijg je het er eigenlijk niet goed van af. Dus hij liet het ook maar zo.

Dat licht aan de planten in de omgeving.
In mijn tuin worden auto's ook groen, al na een half jaartje niet wassen.
En als je dan nog eens 5 jaar wacht met poetsen gaat het er inderdaad heel moeilijk af.
Bij mij voornamelijk eiken in de buurt trouwens.

Bij mij voornamelijk eiken in de buurt trouwens.
Bij die vriend van mij was het een iep in hun voortuin. Die moest van de gemeente gerooid vanwege de iepenziekte, maar hij heeft inmiddels ook geen motor meer.

Lindenbomen, ook mooi. Komt een soort plak uit. Maar een omgeving zonder bomen zou echt lelijk zijn
Inderdaad, veel groen heb ik gelukkig ook hier, grasveld voor het huis met 2 rijen bomen erop, en achter waar de garage staat ook bomen, struiken enzo. Moet er niet aan denken om in 1 of andere betonnen jungle te wonen.

En volgens een vriend van mij en zijn vrouw die een dagje zo een ding gehuurd hadden heeft hij de meest comfortabele buddy ooit.