Verwaarloosde(?) motor gezien?

Nou, voor een verwaarloosde motor ziet hij er niet slecht uit. Droog, goede ventilatie....die tunnel is zo gek nog niet.
Die ziet er zo te zien niet verwaarloosd uit.
Eens, maar ben er op gaan letten en hij staat altijd precies zo. Rij er nu 3 jaar bijna dagelijks langs. Ruitje en spiegels zijn erg stoffig, verder best netjes inderdaad

Eens, maar ben er op gaan letten en hij staat altijd precies zo. Rij er nu 3 jaar bijna dagelijks langs. Ruitje en spiegels zijn erg stoffig, verder best netjes inderdaad
Keertje de stand van zijn ventiel checken op het voorwiel..

Dat is in het tunneltje aan de Tweelingenstraat in Rotterdam? Op Google streetview stond hij er niet in oktober 2022.
1730970360085.webp

• Leuk
Waarderingen: *RW*
Dat is in het tunneltje aan de Tweelingenstraat in Rotterdam? Op Google streetview stond hij er niet in oktober 2022.Bekijk bijlage 2067455
Ik zei dan ook "bijna" drie jaar O-)
Maar goed, de afgelopen jaren voelen bij mij dubbel, dat zal het verklaren :)
Op een open plek was ie er sowieso al wel slechter aan toe geweest denk ik.

Zeker, hij staat droog en een windje erlangs zorgt dan wel voor stof, maar ook dat hij er nog zo redelijk bij staat.

Bij deze 200 euro. Is idd zonde zo. @KwaSuz heb je deze zelf aangetroffen? En indien ja, waar? @Duc_Nukem jammer dat is dus niet de benzinekraan maar de choke. Ik neem aan dat je die zwarte draaiknop bedoelt. Benzinekraan(tje) is ook te zien.....

Bij deze 200 euro. Is idd zonde zo. @KwaSuz heb je deze zelf aangetroffen? En indien ja, waar? @Duc_Nukem jammer dat is dus niet de benzinekraan maar de choke. Ik neem aan dat je die zwarte draaiknop bedoelt. Benzinekraan(tje) is ook te zien.....
Jup, zelf gespot. Deze staat in Arnhem, volgens mij Paterstraat maar dat zou ik even moeten nakijken.
Hier zou ie moeten staan:
IMG_1872.webp

Staat zelfs op streetview _O-
IMG_1873.webp

Laatst bewerkt:
@KwaSuz Gespot op Googlemaps:

Maar omdat ie in Arnhem staat heb ik wel een vermoeden van wie deze is. Ik denk dat er iets met de eigenaar aan de hand moet zijn.....

Laatst bewerkt:
@KwaSuz Gespot op Googlemaps:
Bekijk bijlage 2074217

Maar omdat ie in Arnhem staat heb ik wel een vermoeden van wie deze is. Ik denk dat er iets met de eigenaar aan de hand moet zijn.....
Dat zou dubbeljammer zijn, kun je ‘m contacten? Misschien wil hij er vanaf :?
(Neenee, niet voor mij, nee echt niet!)

Terug
Bovenaan Onderaan