- Onderwerp starter
zal present zijn...
Dat is je geraden.
En Emporium moeten we eigenlijk ook nog maar weer een keer over doen. Kunnen we tenminste een biertje drinken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zal present zijn...
zal present zijn...
Beste
@ Youri, jazkers en ik verwacht jou dit jaar ook weer op Q-Base
Lkkr stomlullen ging me goed af
Viel allemaal wel mee. Maar q-base staat zeker weer op de planning.
@ Vuilebeunkoe je staat op de lijst.
Dat ligt eraan wat de FZRClub sectie Nijmegen e.o. doet en andere motorrijdende vrienden van me. FZR rijders vanuit de omgeving gaan meestal met Arnhem mee maar zijn er vaak maar een paar, maten gaan meestal niet, dus waarschijnlijk met MFNijmegen mee.Waarschijnlijk????
Natuurlijk bedoel je.
Dat ligt eraan wat de FZRClub sectie Nijmegen e.o. doet en andere motorrijdende vrienden van me. FZR rijders vanuit de omgeving gaan meestal met Arnhem mee maar zijn er vaak maar een paar, maten gaan meestal niet, dus waarschijnlijk met MFNijmegen mee.
Die Arnhemmers zijn niet te vertrouwen
Zie vorig jaar
@ WSX: ik had wel een foto maar die is denk ik ge-delete, maakt ook niet zo veel uit
ZXR400drive start ook in nijmegen
Hey mensen zet mij ook maar op de lijst, heb er nu al zin in
Dat is je geraden.
En Emporium moeten we eigenlijk ook nog maar weer een keer over doen. Kunnen we tenminste een biertje drinken.
bij deze ovb, moet werken, kijken of ik vrij ken regelen!
Ik zie dat ik inmiddels op de lijst sta!!!!
@the Poser:
Wat is er vorig jaar gebeurd dan toen jij voorop reed?
Was jij toevallig diegene die in de sloot was beland?!?!?!
Nop, Mike was die gene met die goede spiegels
het kan aan mij liggen maar ik heb nog steeds het gevoel dat we niet met zn alle gaan aankomen
Zullen we afspreken bij de burgerking in veenendaal
Dan is het nog maar 50 meter rijden onder de snelweg door en komen we gelijk aan
Maar jordy , je hebt gelijk, ik denk dat het niet gaat lukken
Tenzij ABCman voorop rijdt
Zet MikeyRelic ook ff op de lijst aub. Die gozer is zo lui, hij zou zich 2weken geleden al aanmelden
Wat een L L!!!
ja youri, zet mij en svtwin ook maar in de lijst voor de MFMM.