Vertrekpunt Nijmegen en omgeving Megameeting 3 Mei 2009

• Onderwerp starter Onderwerp starter wsx
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh ja, meteen de boel maar even afgezet zodat we allemaal een plekje hebben ;)

Sorry, wij komen niet meer naar Nijmegen, ben ziek :S Misschien dat we nog ff met de auto komen, maar met m'n zieke kop op de motor lijkt me niet zo verstandig..

We verzamelen op de terugweg bij mac die we als eerste tegen komen vanuit veenendaalt op a12

weer terug van de mfmm opkomst was goed, meeting was ruk.....veel politie dus geen stunts. en regen natuurlijk...

weer terug van de mfmm opkomst was goed, meeting was ruk.....veel politie dus geen stunts. en regen natuurlijk...

Niks meer aan toe te voegen. :+

Toch wel vermaakt overigens, maar met een zonnetje en geen wouten was het waarschijnlijk wel wat gezelliger geweest.

Weer thuis net voordat het ging regenen.....

haha waren bij de waalbrug al de hele groep kwijt gelukkig had ik een tom tom bij en heb ik een een klein groepje naar veenendaal geleid :P

Nog wel paar leuke wheelies gemaakt maakt mn dag weer goed :d

Geen stunts... :N
Regen... B|

Dus dan maar foto'tjes schieten... zet ik ze op de computer, blijkt dat de instellingen niet goed stonden.... heb nu foto's van 4 bij 4cm!!!!! :( :( :( :( :(

En me complimenten aan iedereen... kwamen mooi samen aan O-) :z

Nu eerst MotoGP kieken *D

Mzzzl :W
full

ja de heenrit was weer van ouds.

heel eff alleen gereden toen iedereen door het gras toch nog naar de a15 ging.

Niks meer aan toe te voegen. :+

Toch wel vermaakt overigens, maar met een zonnetje en geen wouten was het waarschijnlijk wel wat gezelliger geweest.

ja heb me zeker wel vermaakt idd. moeten maar weer eens snel met een groepje vlotte rijders gaan knalle...als het beter weer is natuurlijk.

ja heb me zeker wel vermaakt idd. moeten maar weer eens snel met een groepje vlotte rijders gaan knalle...als het beter weer is natuurlijk.

Wij twee hebben ons nog wel aardig vermaakt op de heenreis })

Ben trouwens iemand kwijt geraakt, even roepen:
Jordy Jordy Jordy Jordy

Ik zwaaide nog naar jou dat wij met een groepje op jou aan het wachten waren voor de MAC-kesteren, en opeens was je weg ;(

Ik heb het op de heenreis voor elkaar gekregen bij de groep te blijven, wel mooie wilde verhalen gehoord over wat verder naar achter allemaal heeft plaatsgevonden. Ben benieuwd, wie vertelt wat er nou is gebeurd?

En ook: wát een boel posers zeg (no offence Mike ;)). Rotondes extra nemen, voorrijders voorbij gaan, tussendoor inhalen, nauwelijks baksteenformatie rijden, op- en afritten nemen die niet bij de route horen... Volgens mij leest hooguit de helft van ons de richtlijnen voor het rijden in groepen. Ik weet niet wat er allemaal gebeurd is waardoor mensen de groep verloren, maar met wat er allemaal aan opvallend gedrag te zien valt onderweg vind ik het niet gek dat we niet bij elkaar blijven. :P

Anyway, was gezellig, jammer van de politie en nog jammerder van het weer, tot een volgende maal!

Wat betreft het rijden in groepsverband was wel een beetje te verwachten. Vond het nog niet tegenvallen wat dat betreft.

Volgende keer nemen we weer dezelfde route dan is het voor iedereen ook wat handiger. Stuk snelweg ging sowieso het beste.

zo, ook zojuist terug gekomen.
Was erg gezellig! wel een bende met de heenreis en de achterblijvers gingen even van de hoofdrijbaan door de middenberm de parallelweg op om de afrit naar de A15 alsnog te pakken.
vond het geen goed idee en ben doorgereden en daar gekeerd (afrit af/op) vervolgens besloten om toch maar via de snelweg te rijden en toen alsnog 7 achterblijvers op de A12 tegengekomen.

Wel een erg leuke dag, lekker gegeten en bij de groene heuvels was gezellig!

Overigens worden alle vertrektopics gesloten na de meeting handigste is dus om verder te gaan in het NMGN topic.

zo, ook zojuist terug gekomen.
Was erg gezellig! wel een bende met de heenreis en de achterblijvers gingen even van de hoofdrijbaan door de middenberm de parallelweg op om de afrit naar de A15 alsnog te pakken.
vond het geen goed idee en ben doorgereden en daar gekeerd (afrit af/op) vervolgens besloten om toch maar via de snelweg te rijden en toen alsnog 7 achterblijvers op de A12 tegengekomen.

Wel een erg leuke dag, lekker gegeten en bij de groene heuvels was gezellig!

Tja dat was inderdaad wat jammer maar volgens mij was het vrij duidelijk dat we via de A15 reden en niet via de A12.

Laatst bewerkt:
Wij twee hebben ons nog wel aardig vermaakt op de heenreis })

Ben trouwens iemand kwijt geraakt, even roepen:
Jordy Jordy Jordy Jordy

Ik zwaaide nog naar jou dat wij met een groepje op jou aan het wachten waren voor de MAC-kesteren, en opeens was je weg ;(
[~[url="http://img410.imageshack.us/img410/9752/p5030163.jpg"]afbeelding~][/URL]

hahaha....geen wonder..k stond bij de mac veenendaal centrum met het cluppie!

achja..binnekort gaan we wel weer eens samen rijden...dit was ronduit rampzalig...zoals het hoort!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan