ik weet misschien wel een route
ff gekeken op googel aarde
vanaf de anac de energieweg op richting de tunnel van nijmegen (ff leuk voor de uitlaatjes te laten janken) dan keizer karel op en over de waalbrug.
dan bij lent eraf en de griftdijk op richting elst
dan de A15 op en bij kesteren, rhenen eraf de N233 op
dan bij 2e rotonde de rondweg-west op (3e afslag)
je zit nog steeds dan op de N233 en blijft die volgen
je komt later de A12 tegen daaronderdoor rijden en je ziet aan rechterkant al hoopjes motoren staan en je bent bij de Mac
Dit word de route wel een stukje snelweg maargoed met deze route is de kans groot dat we allemaal aankomen en mocht er onderweg wat zijn dat kan iedereen deze route wel onthouden. Aangezien het gewoon de N233 is die we afrijden.
Aangezien we met een flinke groep zijn hieronder nog even de regels op een rijtje.
1. Niet inhalen.
2. We rijden baksteensgewijs.
3. De rustigere en/of onervaren rijders rijden vooraan, de vlotte/ervaren rijders achteraan. Dit vanwege het feit dat de snelheid achterin nu eenmaal hoger ligt. Iedereen moet voor zichzelf beslissen waar in de groep hij thuishoort.
4. Om 13:00 vertrekken we vanuit Veenendaal naar Amersfoort degene die mee willen moeten dus ervoor zorgen dat ze dan klaarstaan om te vertrekken. Dit om onnodig wachten te voorkomen aangezien we niet allemaal van elkaar weten wie er wel of niet naar Amersfoort gaat.
5. Let goed om degene achter je mocht er wat zijn stop dan bij de belangrijke punten zodat de groep bij elkaar blijft.
3 mei is nogal een eindje weg, maar heb me voorgenomen deze keer wel van de partij te zijn.
zoals altijd als je bij een 24-uurs bedrijf werkt ovb....
Done!my man, put me on!
ik wil wel mee gaan
maar weet nog niet 100% of ik kan
Op de foto is de nieuwe locatie van de ANAC te zien
Baksteensgewijs houdt in, onder politie begeleiding?
Ill be there for you
(ikwel achteraan, ik reed vorig jaar voorop, en jullie weten wat daarvan komt )
(ikwel achteraan, ik reed vorig jaar voorop, en jullie weten wat daarvan komt )
Dude, moest jij niet spieter petter pater lekker in het water zwemmen?my man, put me on!
Dude, moest jij niet spieter petter pater lekker in het water zwemmen?
Anyway, ik ben bij de MegaMeeting, waarschijnlijk ook wel met sectie Nijmegen.
Je kunt mij er ook opzetten.
Ik zou zeggen vooraan, weet je twee dingen zeker.
1 Je raakt niemand kwijt
2 We komen niet aan
dan denk ik dat we de gehele dag niet van de parkeerplaats afkomen
Wij houden onze eigen Motor Forum Megameeting.