Vertrekpunt Den Haag & omgeving MFMM 9 mei 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel fijn dat je dat even doorgeeft anders zou ik er noooooit
komen..... en maar thuis wachten op het vervoer daar naar toe....
:} :} :} dank je.......

even over het wegrijden bij het malieveld en de stoplichten.

langs het malieveld is een ventweg (voor aanvoer goederen bij evenementen bv) die van zowel de voorkant (kant poffertjeskraam) als de utrechtsebaan bereikbaar is (daar is wel een kleine slagboom, maar met de motor kom je er makkelijk langs). deze komt op de utrechtsebaan uit na het laatste stoplicht. dus als we die nemen en daar de utrechtsebaan opgaan (ff met wat motoren de weg blokkeren en hopppa) dan is dat stoplichtprobleem opgelost.

of was deze optie al geroepen. (had geen zin terug te lezen)

woehoe!!! ik ga ook mee heur! aanmelden bij hyves was blijkbaar niet genoeg! :(

bij deze dus gsx-steR :) weet alleen niet waar ik op zal stappen. neem aan dat we vanaf zoetermeer niet eerst naar den haag gaan om vervolgens weer naar gouda de andel te gaan? je bedoelt trouwens zeker shell de andel in OP?

woehoe!!! ik ga ook mee heur! aanmelden bij hyves was blijkbaar niet genoeg! :(

bij deze dus gsx-steR :) weet alleen niet waar ik op zal stappen. neem aan dat we vanaf zoetermeer niet eerst naar den haag gaan om vervolgens weer naar gouda de andel te gaan? je bedoelt trouwens zeker shell de andel in OP?

eeeh zoetermeer komt altijd naar den haag en samen gaan we naar de Andel (toch?)

Klopt.

Veel leuker om in den haag op te stappen. Dus eerst naar de total zoetermeer en dan malieveld den haag :Y

lijkt mij wel goed idee. je kan daar inderdaad via bovenlangs komen, maar waarom niet gewoon bovenlangs over de normale weg en de stoplichten afzetten?

2 motorrijders met gele hestjes en het verkeer wacht wel, hebben ze nog een mooie show ook. alleen dat grote kruispunt vlak voordat je de snelweg opgaat is misschien beetje te groot...

lijkt mij wel goed idee. je kan daar inderdaad via bovenlangs komen, maar waarom niet gewoon bovenlangs over de normale weg en de stoplichten afzetten?

2 motorrijders met gele hestjes en het verkeer wacht wel, hebben ze nog een mooie show ook. alleen dat grote kruispunt vlak voordat je de snelweg opgaat is misschien beetje te groot...

Ik weet niet hoe de politie daar op reageert. Die zijn er 9 van de 10 keer ook bij.

Offffff we vragen of zij het willen doen *O* *O*

Anders is die ventweg wel een optie?

Ik weet niet hoe de politie daar op reageert. Die zijn er 9 van de 10 keer ook bij.

Offffff we vragen of zij het willen doen *O* *O*

Anders is die ventweg wel een optie?

ooww nog nooit oom agent bij vertrek gezien. alleen bij aankomst en daarna

:Y Staan al bij de aanrij route naar malieveld :X en rijden rondjes bij het malieveld B|

ppff dan hadden we ze vorig jaar mooi tuk met vertrek via plaspoelpolder. daar heb ik er echt geeneen gezien.

als ik nu uurtje eeerde begin met koffie zetten dan kan ik wel roepen we vertrekken vanuit huis. dan hoeven ze niet zo te zoeken (nagenoeg (100 meter) naast bureau Neherkade)

Hai, Ik zou me hier ook f melden... duzzzz bij deze mag U me er bij zetten!

Wellicht dat ik ook mee ga, moet nog even kijken of het uitkomt (waarschijnlijke wel) en hoe ik bij Maliveld moet komen. Ken Den Haag niet zo heel goed met eigen vervoer. :p Kom zelf uit Voorschoten.

Hai, Ik zou me hier ook f melden... duzzzz bij deze mag U me er bij zetten!

*O* *O*

Wellicht dat ik ook mee ga, moet nog even kijken of het uitkomt (waarschijnlijke wel) en hoe ik bij Maliveld moet komen. Ken Den Haag niet zo heel goed met eigen vervoer. :p Kom zelf uit Voorschoten.

Laat maar weten als je het wel uitkomt ;)

simpel vanuit voorschoten, denhaag binckorst in rijden. rechtsaf binckhorstlaan op als maar rechtdoor. link aanhouden koningstunnel in en als je de tunnel uitkomt hoppa malieveld.

of A44 helemaal uitrijden tot in denhaag dan ligt het aan ke linkerhand bij d ekruising aan eind van de weg (T-kruising).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan