Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
woehoe!!! ik ga ook mee heur! aanmelden bij hyves was blijkbaar niet genoeg!
bij deze dus gsx-steR weet alleen niet waar ik op zal stappen. neem aan dat we vanaf zoetermeer niet eerst naar den haag gaan om vervolgens weer naar gouda de andel te gaan? je bedoelt trouwens zeker shell de andel in OP?
Klopt.
Veel leuker om in den haag op te stappen. Dus eerst naar de total zoetermeer en dan malieveld den haag
lijkt mij wel goed idee. je kan daar inderdaad via bovenlangs komen, maar waarom niet gewoon bovenlangs over de normale weg en de stoplichten afzetten?
2 motorrijders met gele hestjes en het verkeer wacht wel, hebben ze nog een mooie show ook. alleen dat grote kruispunt vlak voordat je de snelweg opgaat is misschien beetje te groot...
Ik weet niet hoe de politie daar op reageert. Die zijn er 9 van de 10 keer ook bij.
Offffff we vragen of zij het willen doen
Anders is die ventweg wel een optie?
wist niet dat je boos werdWicked
Jij mag pas een oordeel vellen als je mee bent geweest. Dan mag je zeggen wat je wil.
Staan al bij de aanrij route naar malieveld en rijden rondjes bij het malieveld
Als het droog is,kom ik ook naar de Total
Hai, Ik zou me hier ook f melden... duzzzz bij deze mag U me er bij zetten!
Wellicht dat ik ook mee ga, moet nog even kijken of het uitkomt (waarschijnlijke wel) en hoe ik bij Maliveld moet komen. Ken Den Haag niet zo heel goed met eigen vervoer. :p Kom zelf uit Voorschoten.
Wellicht dat ik ook mee ga, moet nog even kijken of het uitkomt (waarschijnlijke wel) en hoe ik bij Maliveld moet komen. Ken Den Haag niet zo heel goed met eigen vervoer. :p Kom zelf uit Voorschoten.