Vertrekpunt Den Haag & omgeving MFMM 9 mei 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha ja, best lullig als je achter je je motor hoort vallen. Vandeweek even bellen om iig knipperlichtje te laten vervangen, en gelijk even onderhoudsbeurtje. Op kapwerk rechts zaten al kleine krasjes, dus als klein scheurtje links beetje dichtgelijmd kan worden ben ik al tevreden. :)

Zelf effe proberen dan, misschien gewoon een stuk plastic er achterplakken of met glasweefsel de boel weer stevig maken?

O als je me tegen komt tussen de foto's wil je dan de link naar me opsturen, zit al de hele tijd te zoeken maar heb nog niks, ja 1 foto in het RF topic *O*

Dacht je net op een foto te zien (zelfde bike / kleuren), maar was een ander.

Verder ons wel op een foto van GsX-ster gespot, toen we nog in Den Haag stonden te wachten, maar daar zijn de bikes niet zichtbaar.

Laatst bewerkt:
Ja klopt die had ik wel al opgeslagen, daar zie je wel heel weing van de motoren, maar ja komen vast meer foto´s nog, denk dat er vast een paar mensen zijn die druk aan het uploaden zijn..........hoop ik dan :P

Ja klopt die had ik wel al opgeslagen, daar zie je wel heel weing van de motoren, maar ja komen vast meer foto´s nog, denk dat er vast een paar mensen zijn die druk aan het uploaden zijn..........hoop ik dan :P

Er stonden wat meer professionele fotografen bij de rotonde en die maken wat meer werk van de foto's. Die komen vanzelf *O*

Gelukkig maar, heb ik je motor nog niet van dichtbij bekeken, wel leuke groep zo in Den Haag, hoeveel waren het er nou ? 80 ofzo ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan