Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Vertrekpunt Den Haag & omgeving 30 augustus 2009

Dank dank!! zie je zondag!!

True
Denk dat ik er rond 9.15 ben. Ben echt benieuwd naar alle gezichten / brommers. Wordt leuk !!
Ik denk dat ik er rond 9:00 ben, dit is de eerste keer voor mij dus ik ben ook wel benieuwd hoe het geheel verloopt. Verder ben ik ook wel benieuwd naar alle gezichten en brommers

Ik weet nog niet zeker of ik kan gaan, maar ik neem aan dat als ik wel kan, ik me ook bij 1 van jullie groepjes aan kan sluiten?

Hallo,

Ook ik rijd weer mee. Ik vertrek vanaf Rokkeveen met het Zoetermeer-topic.

Groetjes,

Hans

Ik haak af, riolerings probleem..... (niet mijn darmen ja) ze komen morgen tussen 10 - 13 uur alles door spuiten pfff lekker hoor..

Ik haak af, riolerings probleem..... (niet mijn darmen ja) ze komen morgen tussen 10 - 13 uur alles door spuiten pfff lekker hoor..

en je vrouw kan de meneer niet netjes helpen? je gaat neem ik aan niet zelf doorspuiten, dus kan je prrriiimmmaaaaa mee hoor

als ik moest kiezen tussen tochtje en een riool uitspuitende meneer dan wist ik het wel. de verstopping zit er al dus kom maandag maar. spaart ook nog geld uit of de vrouw mag eens aan de bak.

Ik ben misschien een lullo hoor maar waar moet ik nou heen naar de diepenhorst laan?

Dat is wel mooi me motor is daar nu al

Laatst bewerkt:
He lullo. Kijk ff in de OP dan

Luie varkens zijn het.

Waar gaat het trouwens over

Spuitende meneren

Laatst bewerkt:
Nog ff voor de zekerheid....

Rij baksteengewijs en blijf zo rijden. Houd je achterligger in de gaten. Laat gaten vallen, mochten de achterliggers steeds verder achterblijven. Zodat we niemand kwijt raken. Kan of wil je niet hard rijden (bijv 25 KW) rij dan zoveel mogelijk vooraan. Vooraan ligt het tempo lager dan achteraan.
De voorrijder rijdt een langzaam tempo zodat de allerlaatsten ook met een normaal tempo mee kunnen rijden. Breng jezelf en andere niet in gevaar Hou het netjes want "ze" weten dàt we gaan rijden en wààr we gaan rijden.
Zorg dat je getankt hebt voordat je het vertrekpunt opzoekt.
De voorrijder is niet verantwoordelijk en niet aansprakelijk. Koffie wordt wel gewaardeerd

Zo stond in de OP...

Ik ga eerst nog stoppen op PWO, voordat ik door rij naar PPP.

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het Brielle en omgeving ook verzamelt in Gouda

Ze hopen er om 10.00 a 10.15 te zijn

zijn er ook mensen die heel kalm rijden ik vraag dit ivm me vrouw die mogelijk mee gaat en die is momenteel onzeker wat vasthouden betreft door pijn in haar handen, dus zijn er ook opoe style rijders bij?

zijn er ook mensen die heel kalm rijden ik vraag dit ivm me vrouw die mogelijk mee gaat en die is momenteel onzeker wat vasthouden betreft door pijn in haar handen, dus zijn er ook opoe style rijders bij?
Opoe style is wat overdreven maar vanuit Maassluis zijn er ook 4 met passagier waar het tempo ook niet hoog al liggen denk ik zo

Vooraan wordt er rustig gereden (dus rond de maximum snelheid)omdat de achtersten het anders niet bij kunnen houden met een grote groep.
Ga dus zoveel mogelijk vooraan rijden

En anders met de trein

Laatst bewerkt: