Nou wie woont er dichtbijIk ben benieuwd hoeveel er morgen toch op het Malieveld staan
Kan er niet iemand een briefje op gaan hangen dat we bij de PPP verzamelen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou wie woont er dichtbijIk ben benieuwd hoeveel er morgen toch op het Malieveld staan
Kan er niet iemand een briefje op gaan hangen dat we bij de PPP verzamelen
kfk (meen zelfs dat het KFC is maar oke) is nooit de formele vertrekpunt geweest wel malieveld en PPP. kijk op pagina 1 en je weet alles met plaatjes en al. maar om je opweg te helpen A4 afslag 10 (plaspoelpolder) voor gebouw nr 20 (aan je linkerhand) verzamelen. vertrek 9.40
Ik denk dat ik er rond 9:00 ben, dit is de eerste keer voor mij dus ik ben ook wel benieuwd hoe het geheel verloopt. Verder ben ik ook wel benieuwd naar alle gezichten en brommersTrue
Denk dat ik er rond 9.15 ben. Ben echt benieuwd naar alle gezichten / brommers. Wordt leuk !!
Ik haak af, riolerings probleem..... (niet mijn darmen ja) ze komen morgen tussen 10 - 13 uur alles door spuiten pfff lekker hoor..
Ik ben misschien een lullo hoor maar waar moet ik nou heen naar de diepenhorst laan?
He lullo. Kijk ff in de OP dan
Luie varkens zijn het.
DenHaag & omgeving: Route naar MFMM
- A - PWO
- B - 09:40 - PPP
[*]C - 09:15 - Zoetermeer- D - 10:00 - Gouda - De Andel
Vertrekpunt Den Haag & omgeving
Verzamelen Total Rokkeveen Zoetermeer Vertrek 9.15
paulussie
GSX-steR
derjohann
MotoMarsje
René
Frank-R6
k5blazer
Kasprr
Dibo
Venemans
stefan-1986
HeerVeen
[afbeelding]
Verzamelen 10.00 Gouda De Andel: Vertrek 10.20
baguette
boboxvs
Veccie
Mr. T. + één of alleen
[afbeelding]
Opoe style is wat overdreven maar vanuit Maassluis zijn er ook 4 met passagier waar het tempo ook niet hoog al liggen denk ik zozijn er ook mensen die heel kalm rijden ik vraag dit ivm me vrouw die mogelijk mee gaat en die is momenteel onzeker wat vasthouden betreft door pijn in haar handen, dus zijn er ook opoe style rijders bij?