Vertrekpunt Den Haag & omgeving 30 augustus 2009

hanekammetje meende ik?

wel ik hou het wel bij het welpie op mijn spiegel. mijn vaste motormaatjes hebben er ook een op de spiegel.
:Y Het schijnt dat mijn motor ook enig geluid produceert, zou kennelijk ook opvallen O-)

Heb als vertrektijd uit Maassluis trouwens 9:15uur aangehouden, moet makkelijk te doen zijn dan.

Laatst bewerkt:
Vanaf waar vertrekken we nou,KFK wateringse veld of plaspoelpolder???en dan waar in ppp???

wat een klein groepje tot nu toe...of vergis ik me nu :?

herinner me dat er wel eens 100 + van het malieveld wegreden.

maar ik haak wel aan zondag :W

Ja dat aanhaken onderweg kennen we van jou :X

We zien je 9.15 wel bij de Total in Z'meer :Y

kfk (meen zelfs dat het KFC is maar oke) is nooit de formele vertrekpunt geweest wel malieveld en PPP. kijk op pagina 1 en je weet alles met plaatjes en al. maar om je opweg te helpen A4 afslag 10 (plaspoelpolder) voor gebouw nr 20 (aan je linkerhand) verzamelen. vertrek 9.40

Laatst bewerkt:
:Y Het schijnt dat mijn motor ook enig geluid produceert, zou kennelijk ook opvallen O-)

Heb als vertrektijd uit Maassluis trouwens 9:15uur aangehouden, moet makkelijk te doen zijn dan.

Ik weet niet wie er meer herrie maakt O-)

Wie heeft er allemaal cam on board?
(ff filmpjes scoren achteraf :Y )

Ik moet helaas al weer afzeggen, motor stuk |( . Kom misschien wel met de trein ofzo :') .

Ik ben er ook bij, samen met een maatje op zijn gixer

Ik haak aan bij de Andel... Misschien +1, maar waarschijnlijk alleen (dat rijmt.. *D)

Laatst bewerkt:
Jullie staan erbij *D
Wat moet je dan doen om erbij te komen te staan, vanuit Maassluis komen iig:
Cyclonus
RPH
BigBen
Papoega
(Allen met passagier)
en Miess onder voorbehoud
*D

Komen allemaal naar PPP

Laatst bewerkt: