Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Geen probleem joh..
Maar om dan toch nog een en ander even kort te sluiten.. is dit dan inderdaad wat?
Verzamelpunt Almere: het Oor - vertrektijd richting Lelystad 8:30
Verzamelpunt Dronten: Shell - vertrektijd richting Lelystad (of Harderwijk? dan moet Dronten maar zelf beslissen) 08.30
Verzamelpunt Lelystad: McDonalds - vertrektijd richting Harderwijk 09.00
Verzamelpunt Harderwijk: Shell Newtonweg (zie groene stip) - vertrektijd richting Veenendaal 9.30
[afbeelding]
Bij de Harder heb je weliswaar meer ruimte om te verzamelen, alleen Shell is misschien handiger voor degenen die nog willen/moeten tanken.
Als dit voor jou en SollX akkoord is moet je het maar even bevestigen, dan kunnen daarover geen misverstanden meer ontstaan..
Geen probleem joh..
Maar om dan toch nog een en ander even kort te sluiten.. is dit dan inderdaad wat?
Verzamelpunt Almere: het Oor - vertrektijd richting Lelystad 8:30
Verzamelpunt Dronten: Shell - vertrektijd richting Lelystad (of Harderwijk? dan moet Dronten maar zelf beslissen) 08.30
Verzamelpunt Lelystad: McDonalds - vertrektijd richting Harderwijk 09.00
Verzamelpunt Harderwijk: Shell Newtonweg (zie groene stip) - vertrektijd richting Veenendaal 9.30
[afbeelding]
Bij de Harder heb je weliswaar meer ruimte om te verzamelen, alleen Shell is misschien handiger voor degenen die nog willen/moeten tanken.
Als dit voor jou en SollX akkoord is moet je het maar even bevestigen, dan kunnen daarover geen misverstanden meer ontstaan..
Beter had ik het niet kunnen omschrijven
Kut zooi... schap mij maar van de lijst rijden met een lekke band gaat lastig
En voor de mensen die niet naar Lelystad willen komen die moeten dus om 9:30 in Harderwijk zijn.
zow! kanonne daar ben je vast best wel heellang mee bezig geweest Maare mooie planning lijkt me toch?
dat moet bart zijn..
Maar is het misschien handig om in dronten half 9 bij de shell te verzamelen? handig voor richting lelystad?
vanuit lely is het naar veenendaal (binnendoor) over h'wijk wel het kortst!
Ik zie het probleem van of daar een groep wacht of niet ook niet zo eigenlijk? als er toch liever niet over snelweg gegaan wordt kom je daar langs!
Dus wat doet almere?
Gaat die naar lelystad of rechstreeks naar H'wijk?
er gaan in het megameeting topic al stemmen op om de meeting een week uit te stellen... gezien de weersvoorspellingen
maar eens kijken wat daar van gaat komen :S
Omg ben onder voorbehoud om bepaalde reden Wil wel maar....