Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
is gewoon morgen staat in dat andere topic. Dus ik ben er niet bij met dat pokkeweer
ik denk dat je dat bedoelt. maar dat ius nog van het begin van het topic. toen konden we al stemmen voor de 9e of de 2e.Ondanks dat de poll de uitkomst had van 9 Mei, wordt het toch 2 Mei.
Dit als reden dat het elk jaar op de eerst zondag van Mei wordt gehouden. Dit is traditie en daar wil ik geen wijziging in brengen.
Ja idd de MFMM is officieel verplaatst naar volgende week.Meeting is zeker verplaatst naar volgende week , kijk maar even bij OP MFMM......
Beter zo ...... Toch ???
heb gister nieuwe uitlaat besteld hoop dat die zaterdag binnenkomt ken ik hem nog snel monteren maar zal natuurlijk wel weer maandag de 10e worden.
LET OP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb dit ook al in het grote MFMM topic geplaatst maar,
Reed vandaag met vrachtwagen door veenendaal, op de weg langs de mac ligt een olie spoor van een kilometer. Bijna op een auto geklapt gleed alle kanten op zelfs met ABS. Optrekken ging ook niet echt maximaal in de traction control. Ga ervan uit dat dit wel opgeruimd word maar let even op daar.
CHeck maar op youtube, Z750 leovince SBK GP style EVO II.
Ai, dat zijn geen goede berichten!Ik moet helaas verstek laten gaan, ben afgelopen weekend verongelukt en mag even niets meer. Ook olie als oorzaak, high sider gemaakt en head first op het asfalt terecht gekomen. Schade aan motor valt mee, ikzelf doe er waarschijnlijk langer over om er weer op te kruipen
Ai, dat zijn geen goede berichten!
Wel goed om te lezen dat je in ieder geval nog zelf in staat bent om hier even wat te posten en dat we het niet via een ander moeten horen..
Wat voor schade heb jij precies opgelopen dan?
Sterkte in ieder geval..