Verlichting Moturist

fransbmw

MF'er
18 aug 2013
98
35
Hengelo (ov)
Hallo, voor de liefhebber.
Ik heb overgehouden van mijn Moturist de voor en achter verlichting.
Mag voor een bakje Grolsch en de verzendkosten weg.

groetn oet een nat Twente.



IMG_0629.jpg
IMG_0630.jpg
 
Shit! Te laat. Weet iemand waar het ooit van afkomstig is geweest?
Ik weet het, ik moet me schamen. Bij Pols gewerkt en ik weet niet waar het van af komt.
 
Sorry Leo. Ik heb me net als hele volksstammen ook al rot geGoogled en kan het niet vinden. Het zijn waarschijnlijk lampjes van een antieke caravan. Maar lampjes van 60x160 heb ik nog niet gevonden.
 
Als je het Hella typenummer hebt, moet het opnieuw te bestellen zijn. De aftersales van Hella is echt mega goed. Wel duur. Maar liever duur dan niet te koop.
 
Vroeger, lang geleden, toen je banken nog kon vertrouwen en het Postkantoor nog bestond, met een echt loket enzo, toen deed je je bankzaken via overschrijvingskaarten. De PostGiro was 1 van de grootse banken in Nederland. Later opgegaan in de ING. Even iets betalen deed je via de Giro. Iets betalen heette ook wel gireren.

Edit:
 
Weer wat bijgeleerd vandaag .
Soms moet ik toch 2 maal nadenken vooraleer ik het hier begrepen heb ,
Meestal kan ik uit de context halen wat een bepaald woord betekend
( heb ik meestal de slappe lach terwijl ik denk , waar blijven ze het toch halen )
👌😉🤪
 
Toch grappig dat we een gemeenschappelijke taal hebben maar daar ieder een heel eigen invulling aan geven.
 
Weer wat bijgeleerd vandaag .
Soms moet ik toch 2 maal nadenken vooraleer ik het hier begrepen heb ,
Meestal kan ik uit de context halen wat een bepaald woord betekend
( heb ik meestal de slappe lach terwijl ik denk , waar blijven ze het toch halen )
👌😉🤪
Laten wij dat nu precies hetzelfde hebben met de Belgen (ik althans wel) en dan vooral met technische termen. Het helpt wel als je een beetje Frans begrijpt. En het wordt helemaal wat als die woorden dan ook nog worden "vervlaamst". Hoe noemen jullie bijvoorbeeld een uitlaat?
 
Laten wij dat nu precies hetzelfde hebben met de Belgen (ik althans wel) en dan vooral met technische termen. Het helpt wel als je een beetje Frans begrijpt. En het wordt helemaal wat als die woorden dan ook nog worden "vervlaamst". Hoe noemen jullie bijvoorbeeld een uitlaat?
Daar hebben wij 2 woorden voor shapmentbuze of sjarzebuze
 
Als je het Hella typenummer hebt, moet het opnieuw te bestellen zijn. De aftersales van Hella is echt mega goed. Wel duur. Maar liever duur dan niet te koop.
Ik heb wel iets:
Helaas 5cm te groot en de schroeven zitten op de verkeerde plek. Maar het geeft wel een indicatie hoe een Hella nummer er uit ziet.

Verder zoeken, en een bruikbaar alternatief voor de voorkant gevonden:

COBO Blinker links - Fiat (04999858, 4999858, 9958318)​

Artikelnummer:
133191839
OEM-Vergleichsnummer*:
04999858, 4999858, 9958318, 03.158.000
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan